ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δεν αποκάλυψε αν θα είναι υποψήφιος και στις επόμενες εκλογές ο Βασίλης Μιχαλολιάκος στην εκπομπή του ραδιοφώνου της πόλης «τα παράπονά σας στον Δήμαρχο».

Μίλησε όμως για τα έργα που έχει δρομολογήσει αλλά και για την οριστική  απόφαση που θα πάρει στις 15 Σεπτεμβρίου.

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Εντός της ημέρας, στέλνω επιστολή στο Δήμαρχο Αθηναίων κ. Καμίνη, με την οποία θα του ζητήσω, μαζί με το Δήμαρχο Μοσχάτου –Ταύρου κ. Ευθυμίου και το Δήμαρχο Νίκαιας – Αγ. Ιωάννη Ρέντη κ. Ιωακειμίδη, να κάνουμε έναν αρχιτεκτονικό διαγωνισμό για την ανάπλαση του πιο ιστορικού δρόμου του Λεκανοπεδίου Αττικής και της Ελλάδος: της Πειραιώς. Από την Ομόνοια μέχρι τον Πειραιά.
Είναι ο ιστορικός δρόμος που συνδέεται με το λιμάνι μας.
Να συγχαρώ την κυρία Δαμανάκη και την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, που ο Πειραιάς είναι η Ναυτική Πρωτεύουσα της Ευρώπης για το 2015. Όλα αυτά, σηματοδοτούν μια εξέλιξη. Την αισιόδοξη Ελλάδα, την Ελλάδα που θα χαμογελάσει, την Ελλάδα που δεν πέτυχε να την οδηγήσουν οριστικά στην εθνική μελαγχολία. Αυτό, δεν σημαίνει ότι δεν έχουμε ενάμιση εκατομμύριο ανέργους. Αυτό, δεν σημαίνει ότι δεν έχουμε ύφεση. Όμως, μπορούμε σταδιακά, με προσπάθεια, με αξιοπρέπεια, χωρίς ψέματα, να φεύγουμε από αυτά. Να τα μειώσουμε μέχρι να τα εξαφανίσουμε.»

15 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ ΘΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΩ ΑΝ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ
«Δεν ξέρω ακόμη αν θα είμαι υποψήφιος Δήμαρχος. Το αν θα είμαι υποψήφιος, θα το ανακοινώσω στις 15 Σεπτεμβρίου. Μέχρι τότε θα είμαι σκεπτόμενος. Το να είσαι Δήμαρχος Πειραιά είναι υπέρτατο αξίωμα, είναι υπέρτατη τιμή. Θα υπηρετήσω τον Πειραιά μόνο όταν πιστεύω ότι θα είμαι γόνιμος και χρήσιμος.»

ΜΟΝΟΔΡΟΜΗΣΗ ΤΗΣ ΑΚΤΗΣ ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ
«Το έργο θα έχει τελειώσει τέλος Σεπτεμβρίου. Εμείς δεν μπορούμε να υποκαταστήσουμε τους εργολάβους που κατασκευάζουν ένα έργο. Την εργασία πληρώνει το Μετρό και η ΤΡΑΜ Α.Ε. και την εισπράττουν οι πολίτες του Πειραιά, ενώ το βρήκα να το πληρώνει τρία εκατομμύρια ευρώ ο Πειραϊκός λαός. Μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου θα έχει έρθει και η ελεγχόμενη στάθμευση, που σημαίνει ότι τα μέτρα της Ελληνικής και της Δημοτικής Αστυνομίας για την παράνομη στάθμευση θα είναι αυστηρότερα.»

ΑΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΑΠΟ Σ.Ε.Φ. ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΙΣΤΙΟΠΛΟΪΚΟ ΟΜΙΛΟ
«Τις προσεχείς τρεις εβδομάδες προκηρύσσεται αρχιτεκτονικός διαγωνισμός για την αστική ανάπλαση από το Σ.Ε.Φ. μέχρι και τον Ιστιοπλοϊκό Όμιλο. Το τμήμα του Σ.Ε.Φ. θα είναι παιδότοπος, βοτανικός κήπος και περιπατητικός δρόμος. Δεν είναι τόσο εύκολη η μάχη που δίνουμε. Είναι το ΤΑΙΠΕΔ, είναι δανειστές, είναι οι πιέσεις, είναι διαφωνούντες, είναι ολιγωρούντες Υπουργοί…

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ
«Ο Δήμος Πειραιά έχει πολύ περιορισμένες δυνατότητες για τους αρχαιολογικούς χώρους. Θέλω να το πω, να το φωνάξω με όλη τη δύναμη της ψυχής μου: Ο Πειραιάς είχε εγκαταλειφθεί. Ο Πειραιάς είναι ο μόνος Δήμος της χώρας που έχει και τρομακτικές ελλείψεις σε προσωπικό. Όλοι και όλοι οι εργαζόμενοι στο πράσινο (παρτέρια, νησίδες, πλατείες, πάρκα) είναι 18 άτομα, ηλικίας άνω των 55 ετών και οι εργαζόμενοι στην καθαριότητα 150 άτομα για απορριμματοφόρα, για οδοσάρωση, για τα πάντα. Παρά ταύτα στην Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος προσφερθήκαμε αυτοβούλως στην Αρχαιολογική Υπηρεσία να καθαρίσουμε τους αρχαιολογικούς χώρους. Από εκεί και μετά, είναι θέμα η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Πολιτισμού και οι τοπικοί φορείς να σηκώσουν ψηλά το θέμα. Εγώ έχω σχεδόν έτοιμη τη μελέτη – και μάλιστα πρέπει να το πω και δημοσίως, μου την παραχώρησε ο κ. Γιάννης Πολυχρονόπουλος, ο Πρόεδρος των Φίλων του Αρχαιολογικού Μουσείου – για την ανάπλαση της Πειραϊκής με ξύλινο πεζόδρομο, με ανάδειξη των τειχών, με φωτισμό κ.λ.π.»

ΕΡΓΑ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ΥΨΟΥΣ 65 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΕΥΡΩ ΕΝΤΑΣΣΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΣΠΑ
«Έχω δώσει εντολή στους συνεργάτες μου να μελετηθεί η ανάπλαση και του υπόλοιπου Πειραιά που δεν θα προλάβουμε. Να υπάρχουν τουλάχιστον έτοιμες μελέτες. Χθες μίλησα με τον Μάκη Παπαγεωργίου τον Υφυπουργό που είναι υπεύθυνος για την ενέργεια για τα 3 μεγάλα έργα που περιμένουμε ακόμη: της Πηγάδας, το «εξοικονομώ» του Δημαρχιακού Μεγάρου, για τις πράσινες στέγες στα σχολεία. Κατασκευάζουμε το αποχετευτικό του Ε΄ Διαμερίσματος, του οποίου τα λύματα πήγαιναν στο λιμάνι. Θα απορροφηθούν περί τα 60-65 εκατομμύρια ευρώ από το ΕΣΠΑ στον Πειραιά. Και να σκεφτεί κανείς ότι βρήκα μηδέν μελέτες, μηδέν προμελέτες».

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης