Για όλους μίλησε στη χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου ο Δήμαρχος Πειραιά, Βασίλης Μιχαλολιάκος. Για την απώλεια του Σταύρου Νταϊφά, τις μονοδρομήσεις, το κουφάρι της Ραλλείου και άλλα. Τα κυριότερα σημεία της ομιλίας του: 

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΩΛΕΙΑ ΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ ΝΤΑΪΦΑ
«Όπως όλοι γνωρίζουμε, έφυγε ένας πολύ σπουδαίος Έλληνας. Είχα την τύχη και την τιμή να τον γνωρίζω προσωπικά και  να μας συνδέει στενή και μακροχρόνια φιλία.
Ένας άνθρωπος που έβαλε βαθιά τη σφραγίδα του στην πόλη μας και κυρίως στη ναυτιλία, στον αθλητισμό και στον Ολυμπιακό.
Αναφέρομαι στον Σταύρο Νταϊφά, του οποίου θα λείψει και ο ίσκιος του. Ακόμη και στα τελευταία χρόνια που είχε τη νόσο να τον βασανίζει, η «σκιά» του επηρέαζε πολλά πράγματα. Θέλω να τον ευχαριστήσω για όσα έκανε για την πόλη και να πω ότι ήταν έτοιμος να έρθει στις εκδηλώσεις που κάναμε στο Δημοτικό Θέατρο, για το παλιό Ρολόι. Τελευταία στιγμή είχε μια επιδείνωση από την οποία δεν ανέκαμψε ποτέ και ήρθε η κόρη του. Εκφράζουμε τα συλλυπητήρια μας στην Ειρήνη. 
Ο Πειραϊκός λαός πενθεί. Θα παραστώ στην εξόδιο ακολουθία και ως φίλος του και ως Δήμαρχος του Πειραιά, εκπρόσωπος της πόλεως και θέλω να ελπίζω ότι όλοι οι δημοτικοί σύμβουλοι που μπορούν, χωρίς αυτό να το ζητώ αφού είναι προσωπικό θέμα του καθενός, θα πράξουν το ίδιο. Νομίζω ότι σας εκφράζω όλους. Να αποτίσουμε τον ελάχιστο φόρο τιμής με το να κρατήσουμε ενός λεπτού σιγή.»

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

ΥΠΟΓΕΙΟΠΟΙΗΣΗ ΓΡΑΜΜΩΝ ΗΣΑΠ
«Έγινε απόπειρα να ανατραπεί ή να διαψευστεί η ανακοίνωση που είχαμε κάνει για την υπογειοποίηση των γραμμών του ΗΣΑΠ με ανακρίβειες. Συνήθως, οι δημοτικοί σύμβουλοι της αντιπολίτευσης έχουν χρόνο να ενημερώνονται. Η μελέτη για την υπογειοποίηση του ΗΣΑΠ είναι απολύτως έτοιμη και ώριμη. Έτοιμη για δημοπράτηση. Αυτό που μένει, είναι η τυπική απόφαση ένταξης στο ΕΣΠΑ 2014-20 και η άμεση υλοποίησή του. Γι αυτό υπάρχει η απόλυτη συμφωνία Πρωθυπουργού και Υπουργού Υποδομών. Τι δουλειά έχει, τι λέει ο ΗΣΑΠ, μια διορισμένη επιτροπή κλπ.
Ποιος σας είπε ότι ο ΗΣΑΠ έχει δικά του χρήματα να κάνει αυτό το έργο; Με χρήματα από το ΕΣΠΑ θα γίνει και αυτό δημοπρατείται οσονούπω και δεν το δημοπρατεί ο δήμος. Το δημοπρατεί η κεντρική εξουσία. Η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ θα το δημοπρατήσει.
Δεν δημοπρατείται μόνο η υπογειοποίηση του ΗΣΑΠ αλλά και η Ομηρίδου Σκυλίτση και τα δύο παρκινγκ στον Άγιο Σπυρίδωνα και στον Άγιο Διονύσιο. Ολοκληρώθηκε η εφικτότητα αυτού του έργου και αυτό εντάσσεται στο ΕΣΠΑ 2014-20. Είναι κακό; Ποια πολιτιστική πρωτεύουσα της Ευρώπης θα είμαστε; Με τριτοκοσμική υποδομή; Θυμάστε που σας το έλεγα στις προηγούμενες εκλογές ότι το πρόβλημα δεν είναι τα σκουπίδια αλλά κυρίως η έλλειψη υποδομών;»  

ΡΑΛΛΕΙΟΣ
«Ελέχθησαν διάφορα για το κουφάρι της Ραλλείου. Ένα δεν ελέχθη, που είναι η απόλυτη αλήθεια. Μετά από 44 χρόνια δικαστικών αντεγκλήσεων σε ποιόν ανήκει το κουφάρι της Ραλλείου, το οποίο πλέον ανήκει κατά πλήρη κυριότητα στο Δήμο του Πειραιά. Αυτό είναι το επίτευγμα. Αυτό είναι το έργο.
Αυτό όμως για να το αναγνωρίσεις, θέλεις και λίγο τόλμη. Λίγο, όχι πολύ. Παραμένεις αντιπολίτευση αλλά λες, έγινε και αυτό. Ασφαλέστατα προτάσσουμε το συμφέρον του Πειραιά, να μείνουν τα δικαστήρια στο κέντρο.
Ο κ. Αθανασίου, ασφαλέστατα και αντιστέκεται. Ποιος είπε ότι δεν αντιστέκεται ο κ. Αθανασίου; Αυτή είναι η δύναμη μιας Δημοτικής Αρχής. Να μπορεί να ανατρέπει ειλημμένες αποφάσεις της κυβέρνησης. Εσείς λέτε ότι αναστέλλει. Εγώ λέω ότι ανατρέπει. Το μέλλον θα δείξει. Δεν είναι εύκολη μάχη. Ποιος είπε ότι δίνουμε εύκολες μάχες; 
Εύκολες μάχες δίνουμε όταν αναλάβαμε έναν Πειραιά χρεοκοπημένο, πριν χρεοκοπήσει η Ελλάδα;    
Σκληρή μάχη δίνουμε. Είναι προς ψόγον ο Δήμαρχος της πόλεως του Πειραιά να συνομιλεί με τον Πρωθυπουργό της χώρας; Τι πρέπει; Nα συνωστίζεται μαζί με άλλους στους διαδρόμους των κλητήρων ενός Υπουργού, ενός Υφυπουργού, ενός Γενικού Γραμματέα;  
Αναδεικνύει το Δήμο του Πειραιά ή τον υποβιβάζει  το να συνομιλεί με τον Πρωθυπουργό; Υποτιμά τον Πειραιά ο Πρωθυπουργός να λέει θετικά σχόλια για το έργο που επιτελείται στη πόλη; Ο καθένας όπως θέλει τα βλέπει.
Υπάρχει το μοντέλο του Δημάρχου της διαμαρτυρίας με φωνές, απορριμματοφόρα, εξουδετερώνουμε την πόλη, απειλούμε την κυβέρνηση… είναι ένα μοντέλο! Το έχει υποστεί αυτό και η Τοπική Αυτοδιοίκηση και η Κυβέρνηση. Υπάρχει όμως και ένα άλλο μοντέλο που εμείς υπηρετούμε, της δημιουργίας. Δημιουργία κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες. Όσο δύσκολες και να είναι».

ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΟΝΟΔΡΟΜΗΣΕΙΣ
«Για άλλη μια φορά εκφράζω τα συγχαρητήριά μου, στις γυναίκες και στους άνδρες της Τροχαίας, στους εργαζόμενους στην Οδοποιία, στις εθελόντριες και στους εθελοντές, στα στελέχη των Υπηρεσιών, στους Αντιδημάρχους, στο Γενικό Γραμματέα και στους Συμβούλους, γιατί τολμήσαμε και τη δεύτερη φάση των μονοδρομήσεων, οι οποίες όχι απλώς δεν δικαίωσαν τις «Κασσάνδρες» αλλά απορρόφησαν και το μέγιστο των παρενεργειών της πρώτης φάσης.
Εκφράζω και την αισιοδοξία μου ότι, όταν το Υπουργείο Υποδομών θα είναι έτοιμο για την πλήρη κατεδάφιση των νησίδων και μετακίνηση των στάσεων στον αυτοκινητόδρομο, στο λεωφορειόδρομο της Τσαμαδού, τότε όλοι θα μιλούν για την απόλυτη επιτυχία.»

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης