Μετά την εξαγορά της Volvo από την Geely, το μέλλον της σουηδικής φίρμας μοιάζει πολύ καλύτερο. Τα χρήματα που έχουν μπει στα ταμεία έχουν ανοίξει την «όρεξη» σε ανθρώπους της μάρκας αλλά και στα αφεντικά που ετοιμάζουν δυνατή αντεπίθεση τα επόμενα χρόνια. Το 2009, η Volvo διέθεσε 355.000 αυτοκίνητα σε παγκόσμιο επίπεδο και στόχος για το 2011 είναι το νούμερο αυτό να αγγίξει τις 400.000.
Σημαντικό στοιχείο, η προσθήκη του νέου S60 στην γκάμα, αλλά και του V60 που αναμένεται να δώσουν μεγάλη ώθηση στις πωλήσεις.

Ένα επίσης πολύ σημαντικό στοιχείο είναι η αγορά της Κίνας που σίγουρα θα βοηθήσει στην επίτευξη των στόχων. Η Geely είναι κινεζική εταιρεία και σαφώς γνωρίζει την αγορά καλύτερα από τους υπολοίπους και κυρίως τους ανταγωνιστές της Volvo, όπως είναι οι Mercedes, BMW και Audi. Στόχος της είναι να περάσει στο καταναλωτικό κοινό της μεγαλύτερης χώρας του πλανήτη ότι η Volvo είναι η πιο δυνατή από τις «brand» μάρκες, γεγονός που θα οδηγήσει σε μαζικές πωλήσεις. Από εκεί και πέρα, στα μελλοντικά της σχέδια είναι η προσθήκη του S20, του μικρού της μοντέλου, το οποίο θα έχει ως κύριους ανταγωνιστές τα Mini, Audi A1, Saab 9-2 κ.ά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε βάθος χρόνου και συγκεκριμένα μέχρι το 2015 οι άνθρωποι της Volvo ελπίζουν ότι θα έχουν φτάσει τις 600.000 πωλήσεις παγκοσμίως.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης