Η Mitsubishi παρουσιάζει μία οικογένεια crossover παράλληλα με τα επιβατικά μοντέλα της: ακολουθώντας ένα νέο κύμα της αγοράς όπου ένας αυξανόμενος αριθμός μοντέλων (από 2 το 2005 σε 12 – 15 που αναμένονται το 2010) μεταφράζεται σε έναν επίσης αυξανόμενο όγκο πωλήσεων (από 104.000 μονάδες το 2005 σε έως και τις 458.000 μονάδες που προβλέπονται το 2010), στοχεύει να επεκτείνει τη γκάμα οχημάτων δρόμου. Έτσι, τα crossover της Mitsubishi αντιπροσωπεύουν τολμηρότερες εναλλακτικές προτάσεις έναντι των πιο παραδοσιακών επιβατικών αυτοκινήτων, σε αρμονία με τη σπορ κληρονομιά της μάρκας στα 4×4, την εξειδικευμένη αλλά και ορθολογιστική της τοποθέτηση καθώς επίσης και την αντίληψη του κοινού για τη μάρκα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Mitsubishi επεκτείνει τη φιλοσοφία κατά ένα βήμα πιο κάτω (κατηγορία C) με το λανσάρισμα ενός μικρότερου και σπορ μοντέλου. Πρόκειται για το νέο ASX compact crossover. Ένα ακόμα «παγκόσμιο αυτοκίνητο παντός εδάφους» με ανάλογο όνομα και εξοπλισμό, το ASX λανσαρίστηκε για πρώτη φορά στην Ιαπωνία το Φεβρουάριο του 2010 (με το όνομα “RVR”). Μετά την Ευρωπαϊκή πρεμιέρα του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης θα αρχίσει να πωλείται στην Ευρώπη στο τέλος της άνοιξης του 2010.
Το ASX αντιπροσωπεύει το εμπορικό μοντέλο που βασίζεται στο πρωτότυπο Concept-cX το οποίο αποκαλύφθηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το 2007 και η επιτυχία του έπεισε την ηγεσία της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας να το βγάλει στην παραγωγή.

Μακρύτερο κατά 20 cm περίπου (4.295m σε σχέση με τα 4.11m του πρωτοτύπου), ελαφρώς ψηλότερο (+ 6.5cm) και φαρδύτερο (+ 2cm), και με πιο κάθετη πίσω πόρτα, όλα με κριτήριο τη βέλτιστη διάταξη χώρων, το ASX μοιράζεται παρόλα αυτά το βασικό σχεδιαστικό θέμα του Concept-cX όπως επίσης και το στήσιμο επιβατικού αυτοκινήτου που εμπνέει σταθερότητα. Όπως υποδηλώνει και η μάσκα Μαχητικού Αεροσκάφους (“Jet Fighter”) – που παραπέμπει στο μαχητικό αεροσκάφος F-2 της Mitsubishi Heavy Industries, Ltd (και αποτελεί σήμα κατατεθέν για όλα σχεδόν τα επιβατικά αυτοκίνητα της Mitsubishi Motors στην Ευρώπη (Colt, Lancer και Outlander) – το «στήσιμο επιβατικού αυτοκινήτου» ήταν βασική κατεύθυνση για τους σχεδιαστές της Mitsubishi. Απαλλαγμένοι από οποιαδήποτε πίεση της αγοράς να αναπαράγουν την εμφάνιση ενός SUV μέσα από σκληροτράχηλα χαρακτηριστικά που ήδη περιλαμβάνονται στη γκάμα, εξέλιξαν περαιτέρω τη σχεδιαστική γλώσσα του Concept-cX, αιχμηρό, εκφραστικό και ποιοτικό “sports hatch” με την ενδεδειγμένη εμφάνιση και ουσία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης