Επιμέλεια: Βασίλης Σαρημπαλίδης

     


Μία πολύ σημαντική εξέλιξη για τον κλάδο του αυτοκινήτου αλλά και για τους ίδιους του πελάτες που έχουν παραγγείλει καινούργιο όχημα, είναι αυτή που αφορά στην ψηφιακή αναβάθμιση των υπηρεσιών του σταθμού αυτοκινήτων της ΟΛΠ Α.Ε. στο λιμάνι του Πειραιά.

Κόμβος Ευρώπης – Ασίας το λιμάνι του Πειραιά

Το λιμάνι του Πειραιά θεωρείται ένας πολύ σημαντικός κόμβος εμπορίου μεταξύ Ευρώπης και Ασίας, καθώς Η παραγωγική ικανότητα του Πειραιά είναι 600.000 οχήματα ετησίως…καθημερινά εκατοντάδες ή ακόμα και χιλιάδες αυτοκίνητα κάνουν «στάση» στη χώρα μας. Ο συγκεκριμένος χώρος καλύπτει πάνω από 145.000 τετραγωνικά μέτρα και έχει παραγωγική ικανότητα για περισσότερες από 600.000 κινήσεις ετησίως.

Με τόση κίνηση είναι λογικό να υπάρχουν καθυστερήσεις στις παραδόσεις οχημάτων ενώ δεν είναι λίγες οι φορές που οι εταιρείες δεν μπορούν να ενημερώσουν τους πελάτες τους για τον ακριβή χρόνο παράδοσης. Γι’ αυτό το λόγο η ΟΛΠ Α.Ε., προχώρησε σε μια σημαντική επένδυση όσον αφορά την ψηφιοποίηση και βελτιστοποίηση των υπηρεσιών του σταθμού αυτοκινήτων (Car Terminal) το οποίο θα θέσει σύντομα σε λειτουργία. Συγκεκριμένα, έχει σχεδιάσει ένα σύστημα πληροφορικής από την Inform Vehicle Logistics, το οποίο επιτρέπει την πλήρη διαφάνεια όλων των διαδικασιών στην εφοδιαστική αλυσίδα των αυτοκινήτων.

Ενημέρωση κάθε ώρα και στιγμή

Στην πράξη, πελάτες, προμηθευτές, πάροχοι υπηρεσιών εφοδιαστικής αλυσίδας και τελωνειακές αρχές θα μπορούν να παρακολουθούν μέσω μιας διαδικτυακής πύλης πού και πότε έχει παραδοθεί ένα αυτοκίνητο.

Επιπλέον, οι αλγόριθμοι αυτού του συστήματος παρέχουν τη δυνατότητα βελτιστοποίησης των επιχειρησιακών διαδικασιών σε συνδυασμό με τη λήψη αποφάσεων σε πραγματικό χρόνο και προηγμένο σχεδιασμό.