Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

     



Περισσότερο από ένα χρόνο η εισαγωγική εταιρεία των αυτοκινήτων Peugeot βρίσκεται κάτω από την ομπρέλα του ομίλου Συγγελίδη.

Όπως έχει αποδειχτεί η κίνηση αυτή, έχει δώσει τεράστια ώθηση στις πωλήσεις της γαλλικής φίρμας, όσον αφορά την Η Peugeot βρίσκεται στην 5η θέση των πωλήσεων στην Ελλάδα το 2015 ελληνική αγορά με χαρακτηριστικό παράδειγμα την σημαντική άνοδο που αγγίζει σε ποσοστό το 41% για το πρώτο έτος λειτουργίας της. Η ίδια αυξητική τάση φαίνεται και τους πρώτους μήνες της χρονιάς που διανύουμε καθώς η Peugeot κατέχει 6,9% μερίδιο αγοράς, γεγονός που την κατατάσσει στην πεντάδα των κορυφαίων μαρκών.

Γι’ αυτό το λόγο η ελληνική εισαγωγική εταιρεία των αυτοκινήτων Peugeot πραγματοποίησε στη Γενεύη το ετήσιο πανελλαδικό συνέδριο διανομέων της και συγκεκριμένα κατά τη διάρκεια της έκθεσης αυτοκινήτου.  Η Peugeot επέλεξε ως προορισμό τη Γενεύη, δίνοντας την ευκαιρία στους συνεργάτες της να επισκεφθούν το διεθνές σαλόνι αυτοκινήτου, το κορυφαίο παγκοσμίως γεγονός στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Απολογισμός και στόχοι
Στο συνέδριο παρευρέθη το σύνολο του νέου δικτύου επίσημων διανομέων της Peugeot στην Ελλάδα καθώς και στελέχη της ελληνικής εισαγωγικής εταιρείας. Ο επικεφαλής της Peugeot, Πέτρος Πιπερίδης έκανε έναν απολογισμό της χρονιάς που πέρασε και επιπλέον παρουσίασε τους στόχους του 2015 τόσο σε επίπεδο πωλήσεων όσο και σε επίπεδο συνολικής στρατηγικής για τη μάρκα.

Από το συνέδριο δεν έλειπε ο Πολυχρόνης Συγγελίδης, ο οποίος αφού ευχαρίστησε τους συνεργάτες του για την επιτυχία της χρονιάς που πέρασε, επεσήμανε το πόσο σπουδαίος είναι ο ρόλος του δικτύου στην επιτυχία της Peugeot και την τοποθέτησή της στο δρόμο για την κορυφή.