Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Το νέο Toyota GR86 παρουσιάστηκε το 2021 και λανσαρίστηκε ως ένα άκρως διασκεδαστικό και fun to drive μοντέλο που μπορούν να χαρούν οι ιδιοκτήτες του και εντός της πίστας. Μάλιστα στο βίντεο προώθησης της εταιρίας, αρκετά πλάνα το απεικονίζουν να κάνει drift και να προσφέρει πλαγιολισθήσεις με μεγάλη ευκολία.
Όπως κάθε νέο μοντέλο, έτσι και στη συγκεκριμένη περίπτωση η αγορά του συνοδευόταν με πολυετή εγγύηση και όταν ο ιδιοκτήτης του Blake Alvarado αντιμετώπισε πρόβλημα με τον κινητήρα στα 15.000χλμ. θεώρησε πως θα τον καλύψει. Όταν όμως απευθύνθηκε στην αντιπροσωπεία, η απάντηση της συνοδευόταν από φωτογραφίες του να κάνει drift με το GR86 σε ένα event, τρεις μήνες πριν από την βλάβη του κινητήρα.
Η αντιπροσωπεία αποφάσισε ότι οι ενέργειές του στη φωτογραφία και το βίντεο ήταν αρκετές για να του αρνηθούν την κάλυψη της εγγύησης και του παρέδωσαν τον λογαριασμό της πιθανής επισκευής, ύψους 11.000 δολαρίων.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες από το post του ιδιοκτήτη, ο κινητήρας έμεινε από λάδια και έπρεπε να αντικατασταθεί. Μετά όμως από την άρνηση της εγγύησης, ο Alvarado προσπάθησε να πετύχει έναν συμβιβασμό με την εταιρία ώστε να μοιραστούν τα τελικά έξοδα. Ο αντιπρόσωπος δεν δέχθηκε να μπει σε τέτοιες διαπραγματεύσεις και τελικά ο ιδιοκτήτης εγκατέστησε έναν μεταχειρισμένο κινητήρα Subaru (το GR86 μοιράζεται την πλατφόρμα του με το BRZ) στην τιμή των 7.000 δολαρίων.
Η Toyota πήρε θέση στο περιστατικό, προτρέποντας τους πελάτες της σε περίπτωση που έρχονται σε αντιπαράθεση με κάποιον αντιπρόσωπο, να μην διστάσουν να επικοινωνήσουν με την ίδια την Toyota.