Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η νέα Mercedes E-Class αφαιρεί μερικώς το καμουφλάζ της, καθώς μας αποκαλύπτει επίσημα το ολοκαίνουργιο εσωτερικό της, που είναι άκρως hi-tech.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το επανασχεδιασμένο σεντάν είναι προγραμματισμένο να φτάσει στις αντιπροσωπείες στο τέλος αυτού του έτους με στόχο να προσφέρει μια «καθηλωτική εμπειρία ψυχαγωγίας» με μουσική, παιχνίδια και περιεχόμενο ροής. Αν και υπάρχουν πολλά να συζητηθούν, η E-Class θα προσφέρεται με μια προαιρετική Superscreen MBUX οθόνη, που αντλεί έμπνευση από την τεράστια υπεροθόνη MBUX. Η Mercedes δεν αναφέρθηκε σε λεπτομέρειες, αλλά διαθέτει ένα μεγάλο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας καθώς και μια οθόνη για τον συνοδηγό.

Η τεράστια οθόνη συνοδεύεται από ένα ανεξάρτητο ψηφιακό ταμπλό οργάνων που προσφέρει κλασικές αλλά και σπορ οθόνες. Η Classic οθόνη εμφανίζει ταχύμετρο και στροφόμετρο που μοιάζει με καντράν, ενώ η σπορ οθόνη υιοθετεί ένα κόκκινο θέμα ενώ τοποθετεί το στροφόμετρο μπροστά και στο κέντρο.
Μιλώντας για οθόνες, οι εφαρμογές τρίτων μπορούν να εγκατασταθούν απευθείας αντί να αντικατοπτρίζονται μέσω του Android Auto ή του Apple CarPlay. Προκειμένου να εκμεταλλευτεί αυτή τη δυνατότητα, η Mercedes λανσάρει ένα App Store που θα έχει ένα «σταδιακά διευρυνόμενο χαρτοφυλάκιο εφαρμογών». Μάλιστα, κατά την κυκλοφορία, θα υπάρχει μια ποικιλία εφαρμογών συμπεριλαμβανομένων των Angry Birds, TikTok, Zoom και Webex. Μερικά από αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν με τη νέα selfie κάμερα του αυτοκινήτου, η οποία είναι τοποθετημένη στο πάνω μέρος του ταμπλό και περιλαμβάνεται στην Superscreen MBUX. Οι ιδιοκτήτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν την κάμερα για να τραβήξουν φωτογραφίες και βίντεο, όταν το αυτοκίνητο είναι σταθμευμένο.

Για να μην αποσπάται η προσοχή του οδηγού από την οθόνη του συνοδηγού, η E-Class διαθέτει μια «οπτική ασπίδα» που χρησιμοποιεί κάμερα και μια «προηγμένη ιδέα φιλτραρίσματος για να διασφαλίσει ότι το περιεχόμενο στην οθόνη δεν είναι ορατό στον οδηγό». Στην πραγματικότητα, το σύστημα παρακολουθεί τις κινήσεις των ματιών του οδηγού και καθορίζει εάν κοιτάζει την οθόνη του συνοδηγού για πολύ ώρα. Εάν συμβεί αυτό, «η φωτεινότητα της οθόνης του συνοδηγού μειώνεται και, επομένως, ο επιβάτης μπορεί να συνεχίσει να βλέπει περιεχόμενο, ενώ δεν είναι ορατό στον οδηγό».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αφήνοντας στην άκρη τις οθόνες, η E-Class θα προσφέρει ένα ενεργό σύστημα φωτισμού περιβάλλοντος και ένα σύστημα ήχου surround Burmester 4D 17 ηχείων που θα επιτρέψει στους ιδιοκτήτες να «ζήσουν μουσική με τρεις αισθήσεις». Μιλώντας για αυτό, υπάρχουν ενεργές λωρίδες φωτός που ανταποκρίνονται στον ήχο από μουσική, ταινίες και εφαρμογές, με την εταιρία να λέει πως αυτή η λειτουργία βοηθάει και στην ασφάλεια.

Η Mercedes δεν είπε πολλά για το υπόλοιπο εσωτερικό, αλλά μπορούμε να δούμε νέο τιμόνι καθώς και μια μινιμαλιστική κεντρική κονσόλα, δερμάτινα καθίσματα Nappa καθώς και νέα επένδυση από ξύλο και φυσικά μη ξεχνάμε πως θα υπάρχουν λειτουργίες άνεσης όπως μασάζ. 
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης