Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η Pagani αποκάλυψε το νέο, αποκλειστικά πιστάδικο, δημιούργημα με την ονομασία Huayra R Evo. Ουσιαστικά αποτελεί την πιο ακραία έκδοση της Huayra R που κυκλοφόρησε το 2021 και έρχεται με αρκετές αναβαθμίσεις, μαζί με αναδυόμενα πάνελ οροφής που βελτιώνουν την αεροδυναμική δύναμη του αυτοκινήτου όταν αφαιρούνται.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το αυτοκίνητο ενσωματώνει μια ανανεωμένη έκδοση του ατμοσφαιρικού, 6,0-λίτρων V12 κινητήρα της Huayra R που ονομάζεται V12 R-Evo. Αποδίδει 900 ίππους και 770 Nm ροπής, με τους επιπλέουν ίππους να προέρχονται από τη νέα σχεδίαση για την πολλαπλή εισαγωγής, τους νέους εκκεντροφόρους και ένα βελτιωμένο σύστημα εξάτμισης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το σύνολο ζυγίζει 1.060 κιλά, κατασκευασμένο από ίνες άνθρακα και συνδυάζεται με ένα 6άρι σειριακό κιβώτιο βάρους 80 κιλών. Μπροστά διαθέτει ανάρτηση με διπλά ψαλίδια από κράμα αλουμινίου αλλά και ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ.

Το αυτοκίνητο έχει τελική ταχύτητα 350χλμ./ώρα, με ελαστικά Pirelli P Zero Slick διαστάσεων 280/680 R19 εμπρός και 345/725 R20 πίσω. Το φρενάρισμα αναλαμβάνουν τα νέα κεραμικά φρένα από  σφυρηλατημένο άνθρακα Brembo CCM-R και τα ειδικά αγωνιστικά τακάκια.

Το μακρύτερο μπροστινό splitter ενσωματώνει νέους αεραγωγούς για την ψύξη ενώ και το πίσω μέρος είναι μακρύτερο κατά σχεδόν 19εκατ. Ο βελτιωμένος σχεδιασμός έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση της κάθετης δύναμης κατά 45% με την εταιρία να υποστηρίζει πως στα 320χλμ./ώρα παράγει περισσότερη κάθετη δύναμη από ότι το συνολικό της βάρος.

Στο εσωτερικό, τα καθίσματα, τα οποία η Pagani καλύπτει με πυρίμαχο υλικό, διαθέτουν ζώνες ασφαλείας έξι σημείων και προσκέφαλα από ανθρακονήματα με ειδική πλευρική προστασία. Η Pagani μπορεί να το διαμορφώσει είτε σε αριστερόστροφη είτε σε δεξιόστροφη οδήγηση.

Ο Horacio Pagani πήρε την ιδέα για το ανοιχτό Evo παρακολουθώντας έναν αγώνα Formula Indy στο Nashville. Το αυτοκίνητο χρειάστηκε περίπου δύο χρόνια για να ολοκληρωθεί, το οποίο σύμφωνα με την Pagani μπορεί να φτάσει τα επίπεδα επιδόσεων των σημερινών αγωνιστικών αυτοκινήτων Le Mans Prototype 2.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης