Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Σε μία ειλικρινέστατη δήλωση προέβη ο CEO της VW, Thomas Schafer, σε πρόσφατη συνέντευξη του στο Autocar. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο ισχυρός άνδρας της αυτοκινητοβιομηχανία, ο οποίος δεν «μασάει» τα λόγια του, δήλωσε με περίσσια ειλικρίνεια πως τα κουμπιά αφής στα νέα τους μοντέλα ήταν τεράστιο λάθος και η εταιρία εργάζεται ήδη στο να τα αντικαταστήσει στα επόμενα μοντέλα. Συγκεκριμένα είπε «Η επιλογή των κουμπιών αφής προκάλεσε μεγάλη ζημιά, καθώς έχουν προκαλέσει εκνευρισμό και δυσαρέσκεια στους πελάτες ».

Ο μεγαλύτερος ντόρος περί μη πρακτικότητα των συγκεκριμένων κουμπιών αφής ξεκίνησε με το λανσάρισμα της 8ης γενιά του Golf, το 2019, το οποίο διέθετε αφής πλήκτρα τόσο στο τιμόνι, όσο και στο ταμπλό για την χρήση του κλιματισμού. 

Το πρώτο μοντέλο που θα επωφεληθεί από την ανανεωμένη διάταξη (χωρίς πλήκτρα αφής) θα είναι η επόμενη γενιά του Tiguan και από εκεί και έπειτα, όλα τα μοντέλα που θα περνούν την γραμμή παραγωγής (ηλεκτρικά και μη) θα υιοθετήσουν τη νέα διάταξη με φυσικά μπουτόν ή το νέο περιστροφικό διακόπτη που είδαμε σε κατασκοπευτικές φωτογραφίες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε γενικές γραμμές, οι αυτοκινητοβιομηχανίες απομακρύνονται από τις καμπίνες με τα πολλά κουμπιά σε μια προσπάθεια να αποσυμφορήσουν το εσωτερικό τους για να δείξουν ότι το λιγότερο είναι περισσότερο επιλέγοντας τη μινιμαλιστική εμφάνιση. Ο Schäfer λέει ότι η εταιρεία δεν πρέπει να μπερδεύει τους πελάτες της βγάζοντας μια εντελώς διαφορετική ιδέα για το εσωτερικό κάθε φορά που κυκλοφορεί ένα νέο μοντέλο.

Η συνέντευξη πάντως δεν “άγγιξε” την βελτίωση των υλικών στο εσωτερικό της καμπίνας εν μέσω επικρίσεων που αφορούν τα μέτρα περικοπής κόστους που είναι πιο εμφανή στο Golf. Ωστόσο, στα τέλη του περασμένου έτους, ο πρόεδρος του VW Group Oliver Blume υποσχέθηκε μια “ποιοτική επίθεση” και “σαφείς γλώσσες σχεδιασμού” για την καλύτερη διαφοροποίηση των μοντέλων τα οποία πατούν σε κοινή πλατφόρμα. Τέλος, ο ισχυρός άνδρας αποκάλυψε ότι τα ονόματα Golf και Tiguan θα συνεχίσουν να ζουν στην αναπόφευκτη εποχή των EV.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης