Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Οι Κινέζοι “χάλασαν” τα σχέδια της VW που είχε σκοπό να κρατήσει ως επτασφράγιστο μυστικό το ID.7 μέχρι την επίσημη παρουσίαση του στις 17 Απριλίου (Έκθεση Αυτοκινήτου Σαγκάης). Οι φωτογραφίες διέρρευσαν και κάνουν τον γύρο του διαδικτύου, δείχνοντας τον μεγάλο αντίπαλο του Tesla Model 3.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το εντυπωσιακό και πρώτο ηλεκτρικό σεντάν της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας αποκαλύφθηκε σήμερα, όταν το γραφείο διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας του Υπουργείου Εσωτερικών της Κίνας, προχώρησε στην δημοσίευση ακαμουφλάριστων φωτογραφιών του μοντέλου.

Όπως μπορούμε να δούμε στις εικόνες, το στυλ του ID.7 παραγωγής ενσωματώνει στοιχεία από τα ID.Aero, ID.Vizzion και ID.Space Vizzion. Σχεδιαστικά ξεχωρίζει η αρκετή απόσταση από το έδαφος (για την κατηγορία του), οι χωνευτές λαβές των θυρών, το μεγάλο παρμπρίζ αλλά και η πίσω ενιαία φωτιστική φάσα με το λογότυπο στο κέντρο. Είναι VW και το δηλώνει από μακριά, έχοντας όμως μία αύρα ηλεκτρικής φρεσκάδας, σαν γνήσιο τέκνο της οικογένειας ID.

Ως μέρος της προσπάθειας της VW για αναβάθμιση της εσωτερικής τεχνολογίας, το ID.7 εξοπλίζεται με μια νέα οθόνη αφής 15,0 ιντσών, , head-up οθόνη επαυξημένης πραγματικότητας και ακόμη και ψηφιακά ελεγχόμενους αεραγωγούς που προσαρμόζουν αυτόματα τις θερμοκρασίες του αυτοκινήτου, ανάλογα με το πόσο κρυώνει κάθε επιβάτης ξεχωριστά. Οι φωνητικές εντολές “Hello Volkswagen” θα είναι επίσης διαθέσιμες στο ID.7 για τον έλεγχο βασικών λειτουργιών. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παράλληλα και οι προδιαγραφές του αυτοκινήτου είναι πολλά υποσχόμενες. Με αυτονομία έως και 700χλμ. και ένα σύστημα μετάδοσης κίνησης διπλού κινητήρα που επιβεβαιώνεται από τη VW, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία στοχεύει να ανταγωνιστεί το Tesla Model 3 και το Hyundai Ioniq 6. 

Από το φύλλο προδιαγραφών, βλέπουμε ότι το μοντέλο της κινεζικής αγοράς θα τροφοδοτείται από μια μπαταρία 77 kWh, η οποία θα παρέχει μέγιστη ισχύ 204 ίππων. Η τελική ταχύτητα φέρεται να περιορίζεται στα 155χλμ./ώρα, και ενώ κανένα από αυτά τα τρία νούμερα δεν έχει επιβεβαιωθεί επίσημα από τη VW, φαίνεται να είναι σύμφωνο με άλλα υπάρχοντα ID. μοντέλα και είναι πιθανό να είναι σωστά, πάντα μιλώντας για την βασική έκδοση.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης