Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Ήταν μόλις χθες που γράφαμε πως η Κίνα είναι και επίσημα ο μεγαλύτερος εξαγωγέας οχημάτων στον πλανήτη με αρωγό τα ηλεκτρικά της οχήματα. Όπως θα θυμάστε αναφερθήκαμε στο γεγονός πως μόνο η Ευρώπη βλέπει ακόμα με σκεπτικισμό τα EV made in China για λόγους ποιότητας. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ένα σημερινό βίντεο έρχεται να δείξει πως οι Κινέζοι έχουν ακόμα δρόμο για να πετύχουν άριστα αποτελέσματα καθώς η κάμερα κατέγραψε ένα EV να χάνει την μπαταρία του εν κινήσει.

Σε αυτό το σημείο οφείλουμε να αναφέρουμε πως στην Κίνα, λόγω μεγάλου πληθυσμού και μεγάλης κυκλοφορίας ηλεκτρικών οχημάτων, τα περισσότερα EV αντί να φορτίσουν την μπαταρία τους, πηγαίνουν σε σταθμούς αλλαγής μπαταριών όπου μέσα σε 5 λεπτά αφαιρείται αυτόματα η άδεια μπαταρία και τοποθετείται μία γεμάτη. 

Στο βίντεο λοιπόν απεικονίζεται ένα ηλεκτρικό όχημα, γνωστό ως Cao Cao 60 να χάνει την μπαταρία του σε περιφερειακή οδό. Δεν υπήρξε πυρκαγιά και καμία ζημιά οποιουδήποτε είδους, αλλά η όλη ιστορία είναι αρκετά ειρωνική, επειδή το Cao Cao 60 – το οποίο έκανε το ντεμπούτο του τον Μάρτιο – σχεδιάστηκε από τον κινεζικό γίγαντα αυτοκινήτων Geely (στον οποίο ανήκουν επίσης η Volvo και η Polestar, μεταξύ άλλων) ειδικά για την ανταλλαγή μπαταριών, με την αυτοκινητοβιομηχανία να ισχυρίζεται ότι μια αλλαγή θα μπορούσε να ολοκληρωθεί σε μόλις 60 δευτερόλεπτα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

 

Ωστόσο, αξίζει να σημειωθεί ότι μια μεμονωμένη αναφερθείσα περίπτωση δεν σημαίνει ότι το όχημα ή το σύστημα ανταλλαγής είναι σε κίνδυνο – όλοι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων έχουν κάνει λάθη στο παρελθόν, αλλά τα διόρθωσαν. 
 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης