Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Το σημερινό Nissan GT-R βρίσκεται στην αγορά πάνω από μία δεκαετία και όμως σε κάθε πέρασμα του είναι σα να λανσαρίστηκε χθες. Η πανίσχυρη εκδοχή του Nismo, αποδίδει 608 άλογα και 652 Nm ροπής από έναν twin-turbo V6 κινητήρα 3.8λτ. Κίνηση έχουν και οι τέσσερις τροχοί από έναν κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη  έξι σχέσεων, με το 0-100 να έρχεται σε 2.7 δευτ. και την τελική ταχύτητα να είναι στα 315χλμ./ώρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το κανάλι AutoTopNL βρέθηκε στον μοναδικό δημόσιο αυτοκινητόδρομο που δεν έχει όρια ταχύτητας (σε μερικά του τμήματα τουλάχιστον), την Autobahn, και επιχείρησε να αγγίξει την τελική ταχύτητα ενός Nissan GT-R Nismo του 2015. 

 

Στην Ιαπωνία, το τμήμα Nismo ανακοίνωσε ακόμα πιο γρήγορες εκδόσεις του GT-R μέσω του προαιρετικού προγράμματος “Sports Resetting”. Το πακέτο Type-1 περιλαμβάνει βελτιώσεις στη μονάδα ελέγχου του κινητήρα. Η έκδοση Type-2 καθιστά διαθέσιμη πρόσθετη ροπή και στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Η έκδοση Type-3 “μεγιστοποιεί τις δυνατότητες του κινητήρα VR38”, αλλά ακριβείς λεπτομέρειες δεν είναι διαθέσιμες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παράλληλα συνεχίζουν να υπάρχουν φήμες ότι η Nissan εργάζεται πάνω σε ένα νέο GT-R, αλλά οι λεπτομέρειες εξακολουθούν να είναι λιγοστές. Οι διαθέσιμες πληροφορίες υποδηλώνουν ότι θα είναι είτε υβριδικό είτε πλήρως ηλεκτροκίνητο. Η Nissan αναγκάστηκε ήδη να αποσύρει το GT-R από ορισμένες αγορές, όπως της Ευρώπης λόγω των εκπομπών ρύπων.

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης