Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Υπάρχουν δύο τύποι οχημάτων που η McLaren δεν μπήκε ποτέ στον κόπο να κατασκευάσει: σεντάν και SUV. Ωστόσο, αυτό πρόκειται να αλλάξει με τη νέα ηγεσία της μάρκας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος της McLaren Automotive, Michael Leiters, επιβεβαιώνει ότι ένα υπεραυτοκίνητο EV που θα μπορούσε να ανταγωνιστεί τη Lotus Evija των σχεδόν 2.000 ίππων δεν είναι προτεραιότητα, καθώς η εταιρεία προσπαθεί να εξηλεκτριστεί. Ο Leiters ισχυρίζεται ότι η τεχνολογία δεν είναι αρκετά προηγμένη για να συμβεί αυτό. Αντίθετα, η εστίαση θα είναι σε έναν πιο συμβατικό τύπο ηλεκτρικού οχήματος, ένα αυτοκίνητο με «περισσότερο τρόπο ζωής, πιο χρηστικό σκοπό».

Ο Leiters, ο πρώην CTO της Ferrari, είναι γνωστός για την αυστηρή φιλοσοφία του σχετικά με το ελαφρύ βάρος. Αυτό, μαζί με το DNA της McLaren, θα είναι τα βασικά στοιχεία της συνταγής για το επόμενο, πιθανότατα σεντάν, ηλεκτρικό μοντέλο που θα κοστίζει τουλάχιστον 200.000 £, ποσό το οποίο ο Leiters πιστεύει ότι είναι το ελάχιστο για την κατοχή μίας McLaren.

«Πρέπει να επικεντρωθούμε στην κερδοφορία, όχι στον όγκο»

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με αυτήν την τελευταία εξέλιξη – και με τον Leiters να είναι ένας από τους υπεύθυνους για τη Ferrari Purosangue – αυτό που μπορούμε να περιμένουμε από τη βρετανική μάρκα είναι ένα πιο πρακτικό EV που θα μπορούσε να είναι είτε σεντάν είτε SUV. Χρονοδιάγραμμα, ωστόσο, δεν έχει οριστεί αυτή τη στιγμή.

Μιλώντας για ηλεκτρικά, το ταξίδι της McLaren προς την ηλεκτροκίνηση ξεκίνησε με το Artura έχοντας υβριδικό ηλεκτρικό σύστημα ισχύος 671 και 719 Nm. 
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης