Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Μετά από τεράστια υπομονή σχεδόν 18 μηνών, όλα δείχνουν πως μέχρι το τέλος του 2022 η κατάσταση γύρω από την έλλειψη ημιαγωγών θα εξομαλυνθεί. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες όμως φαίνεται πως ήδη παίρνουν μέτρα για να αντιμετωπίσουν την επόμενη αντίστοιχη κρίση που φαίνεται πως αφορά το γυαλί.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Ρωσία απαντά στις κυρώσεις της Ε.Ε. ανοιγοκλείνοντας την στρόφιγγα του φυσικού αερίου, με πολλά εργοστάσια παρασκευής γυαλιού να βρίσκονται μετέωρα και να υπολειτουργούν, έχοντας μειώσει ήδη την παραγωγή ή ανεβάζοντας δυσθεώρητα το κόστος.

Σύμφωνα με ξένα δημοσιεύματα, μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες θέλουν να προλάβουν αυτή τη κρίση και ήδη προχωρούν σε τεράστιες παραγγελίες ώστε να μπορέσουν να καλύψουν τις ανάγκες τους σε περίπτωση που μειωθεί η παραγωγή, ή αυξηθεί σε μεγάλο βαθμό η τιμή τους.

Το χορό των προβλημάτων ξεκίνησε αρχικά η πανδημία που ανάγκασε τη παραγωγή να δουλέψει σε πολύ αργούς ρυθμούς. Στη συνέχεια ακολούθησε η έλλειψη ημιαγωγών που μεγάλωσε σε τεράστιο βαθμό τον χρόνο παράδοσης ενός νέου μοντέλου. Πλέον, με τον πόλεμο στην Ουκρανία και την Ρωσία να χρησιμοποιεί τη ροή φυσικού αερίου ως εργαλείο πίεσης και απάντησης στην Ε.Ε., φαίνεται πως τα υαλουργία θα είναι από τις επιχειρήσεις που θα επηρεαστούν πιο άμεσα. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι εταιρίες πλέον έχουν την εμπειρία να προετοιμαστούν για αυτό και οι υπέρογκες παραγγελίες είναι γεγονός, με στόχο να υπάρχει στοκ και μάλιστα στη τωρινή τιμή.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης