Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Γυρίστε το χρόνο πίσω μερικά χρόνια, και θυμηθείτε ποιο ήταν το αυτοκίνητο της οικογένειας στο οποίο κάνατε τις πρώτες σας βόλτες ως οδηγός.  Συνήθως πρόκειται για κάποιο μανιτζέβελο όχημα, ένα μοντέλο της μικρής κατηγορίας που θα είναι πιο εύκολο για έναν αρχάριο οδηγό να το παρκάρει, να το υπολογίσει στις στροφές και φυσικά να το φρενάρει σε μία έκτακτη ανάγκη.  

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στην Ελλάδα ο νόμος τονίζει ξεκάθαρα πως για τους πρώτους 12 μήνες, ένας νέος οδηγός πρέπει να έχει το «Ν» στο πίσω παρμπρίζ, και φυσικά για να πάρει άδεια οδήγησης, οφείλει να είναι 18 ετών.

Στην Αυστραλία, οι νέοι από 16 ετών μπορούν να αποκτήσουν την άδεια οδήγησης τους, όμως θα πρέπει για ένα σημαντικό χρονικό διάστημα, οι νέοι οδηγοί να έχουν ως συνοδηγό κάποιον ενήλικα που διαθέτει δίπλωμα οδήγηση και αντί για «Ν» να έχουν στο πίσω μέρος ένα «L» ώστε οι υπόλοιποι χρήστες του δρόμου να είναι ενήμεροι και να είναι διπλά προσεκτικοί.

Μία φωτογραφία που κάνει τον γύρο του διαδικτύου, δείχνει έναν 16χρονο μετά το σχολείο, να μπαίνει στην θέση του οδηγού σε μία εντυπωσιακή  Lamborghini Aventador SV 769 ίππων. Όλα αυτά στη Βικτώρια της Αυστραλίας.  Κάποιοι έσπευσαν να επικρίνουν τον νεαρό και τον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου, υποστηρίζοντας ότι ένας άπειρος οδηγός δεν θα έπρεπε να επιτρέπεται σε ένα σύνολο με V12. Ο μαθητευόμενος οδηγός τεχνικά δεν έκανε κάτι κακό, αφού δεν υπάρχουν περιορισμοί όσον αφορά τον τύπο του αυτοκινήτου, αρκεί να κάθεται δίπλα του ένας οδηγός με πλήρη άδεια και να τον επιβλέπει. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πόσο άνετα θα νιώθατε να “μαθαίνατε” οδήγηση σε έναν τέτοιο supercar;
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης