Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η Toyota ισχυρίζεται ότι έχει κάνει μια τεχνολογική ανακάλυψη που θα φέρει την επανάσταση στα ηλεκτρικά οχήματα. Πιο συγκεκριμένα η ιαπωνική εταιρία δηλώνει πως μπορεί να κατασκευάσει μπαταρία στερεού τύπου ικανή να παρέχει εμβέλεια έως και 1.200 χιλιόμετρα, ενώ θα φορτίζεται πλήρως σε 10 λεπτά, σύμφωνα με την εφημερίδα The Guardian.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία δήλωσε χθες ότι απλοποίησε την παραγωγή του υλικού που χρησιμοποιείται για την κατασκευή μπαταριών τόσο στερεού όσο και υγρού τύπου, γεγονός που θα της επιτρέψει να μειώσει στο μισό το βάρος, το μέγεθος και το κόστος των πακέτων που καταλήγουν στα οχήματα.

Οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης θεωρούνται ως το λογικό επόμενο βήμα στην ανάπτυξη των ηλεκτρικών οχημάτων, καθώς θεωρούνται ασφαλέστερες και πιο αξιόπιστες από τις κυψέλες ιόντων λιθίου που χρησιμοποιούν ηλεκτρολύτη υγρής βάσης, αλλά ταυτόχρονα είναι πολύ πιο ακριβές και πιο δύσκολο να κατασκευαστούν.

Αρκετές νεοσύστατες επιχειρήσεις, όπως οι Solid Power, QuantumScape, Factorial και StoreDot, εργάζονται για να καταστήσουν τις μπαταρίες στερεάς κατάστασης πιο προσιτές και πιο εύκολες στην παραγωγή, αλλά μέχρι σήμερα, τα προϊόντα τους δεν έχουν τοποθετηθεί σε κανένα νέο EV που πωλείται στην αγορά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τώρα, ωστόσο, η Toyota λέει ότι πιστεύει ότι θα μπορούσε να απλοποιήσει τη διαδικασία κατασκευής, καθιστώντας τις μπαταρίες στερεάς κατάστασης ευκολότερες στην παραγωγή από τις μπαταρίες ιόντων λιθίου.

Τον περασμένο μήνα, η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία – η οποία θεωρείται από πολλούς λάτρεις των EV ως ουραγός όσον αφορά την πλήρη ηλεκτροδότηση της γκάμας της – παρουσίασε ένα τεράστιο σχέδιο για να αλλάξει την εστίασή της από τα οχήματα εσωτερικής καύσης σε EV, διατηρώντας παράλληλα τα υβριδικά, τα plug-in υβριδικά και τα οχήματα που κινούνται με υδρογόνο.

Στο πλαίσιο του σχεδίου της, θέλει να κατασκευάσει μια ολοκαίνουργια πλατφόρμα αποκλειστικα΄για EV που θα γεννήσει μια σειρά από νέα οχήματα από το 2026.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης