Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η Lamborghini αναπτύσσει υβριδικούς διαδόχους τόσο της Huracan όσο και της Aventador, αλλά δεν πιστεύει ότι είναι η κατάλληλη στιγμή για την κατασκευή ενός πλήρως ηλεκτρικού supercar.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως οι περισσότεροι από τους ανταγωνιστές της, η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία κατανοεί τη σημασία εξηλεκτρισμού της γκάμας της και στα μέσα του 2021, επιβεβαίωσε ότι θα λανσάρει όντως ένα EV το 2027. Αυτό που δεν γνωρίζουμε ακόμη είναι ποια θα είναι η μορφή αυτού του EV, εκτός από το ότι θα χρησιμεύσει ως τέταρτο μοντέλο στην οικογένεια Lamborghini.

Προς το παρόν, η Lamborghini είναι πολύ χαρούμενη που κρατά ζωντανό τον κινητήρα εσωτερικής καύσης.
«Σχετικά με το σούπερ σπορ αυτοκίνητο, πιστεύουμε ότι αυτή τη στιγμή δεν είναι η κατάλληλη στιγμή, και επίσης πιθανώς τα επόμενα πέντε, έξι χρόνια, δεν θα είναι ακόμα η κατάλληλη στιγμή. Στα supercars πρέπει να βρούμε τρόπο να αποφύγουμε το επιπλέον βάρος της μπαταρίας», είπε στο Motor1 ο επικεφαλής τεχνολογίας της Lamborghini, Rouven Mohr, κατά τη διάρκεια του πρόσφατου Rolex 24 Hours of Daytona. «Θέλουμε να αποφύγουμε την απόδοση ανάλογα με την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας και τη θερμοκρασία».

«Εξακολουθούμε να πιστεύουμε ότι στην κατηγορία των σούπερ σπορ ή στην κατηγορία των σπορ αυτοκινήτων, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης και ο υβριδισμός εξακολουθούν να είναι η καλύτερη επιλογή».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο διευθύνων σύμβουλος της Lamborghini, Stephan Winkelmann, είχε προηγουμένως προτείνει ότι το πρώτο EV της μάρκας θα μπορούσε να έχει τη μορφή ενός 2+2 ή τετραθέσιου που θα προσφέρει αρκετή απόσταση από το έδαφος. Αυτό έχει προκαλέσει εικασίες ότι το όχημα θα βασίζεται στην επερχόμενη αρχιτεκτονική Artemis του Ομίλου VW που θα υποστηρίξει το Audi A8 επόμενης γενιάς και το πρώτο EV της Bentley.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης