Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η Toyota, είναι ίσως η μοναδική αυτοκινητοβιομηχανία που δεν έχει κάνει «all in» στην ηλεκτροκίνηση (μέχρι τώρα). Από την πρώτη ημέρα, είπε πως η αλλαγή από κινητήρες εσωτερικής καύσης σε ηλεκτροκινητήρες, θα πρέπει να γίνει με πολύ αργό ρυθμό, με παράλληλες εναλλακτικές και συνύπαρξη πολλών διαφορετικών επιλογών. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τώρα, ο επικεφαλής επιστήμονας της Toyota Motor Corp. και διευθύνων σύμβουλος του Toyota Research Institute, Gill Pratt, μίλησε σε δημοσιογράφους και υποστήριξε για άλλη μια φορά ότι η μετάβαση στα ηλεκτροκίνητα οχήματα θα διαρκέσει χρονικά περισσότερο από το αναμενόμενο και ότι μια πιο σταδιακή προσέγγιση, που θα περιλαμβάνει υβριδικά οχήματα και οχήματα υδρογόνου παράλληλα με τα ηλεκτροκίνητα οχήματα, θα είχε καλύτερα αποτελέσματα.

“Τελικά, οι περιορισμοί των πόρων θα τελειώσουν, αλλά για πολλά χρόνια δεν θα έχουμε αρκετό υλικό μπαταριών και ανανεώσιμες πηγές επαναφόρτισης μόνο για BEV”, δήλωσε ο Pratt, στο Bloomberg. “Τα υλικά μπαταριών και οι υποδομές φόρτισης από ανανεώσιμες πηγές θα καταστούν κάποια στιγμή άφθονες. Αλλά θα χρειαστούν δεκαετίες για να επεκταθούν τα ορυχεία υλικών μπαταριών, οι εγκαταστάσεις παραγωγής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές, οι γραμμές μεταφοράς και οι εποχιακές εγκαταστάσεις αποθήκευσης ενέργειας”.

Η Toyota γνωρίζει πως τα ηλεκτρικά θα είναι το μέλλον, απλώς με πιο αργούς ρυθμούς για να μπορεί η γη να προσφέρει τα απαραίτητα υλικά. Μάλιστα η εταιρεία σχεδιάζει να πουλήσει 1,5 εκατομμύρια BEV ετησίως μέχρι το 2026, με 10 νέα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα να κάνουν το ντεμπούτο τους μέχρι τότε.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Φαίνεται πως η αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται σε ένα μεγάλο σταυροδρόμι. Από την μία η ηλεκτροκίνηση, από την άλλη η κατάργηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης το 2035 και στη μέση οι αγοραστές που βλέπουν πως αυτή τη περίοδο, ίσως η πιο σωστή κίνηση είναι η αγορά ενός υβριδικού.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης