Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Τον Απρίλιο του 2023, η Porsche ανακάλεσε όλες τις Carrera GT, και ζήτησε από τους ιδιοκτήτες τους να τις παρκάρουν, μέχρι νέα ενημέρωση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Για την ακρίβεια δεν τους απαγόρευσε την οδήγηση, όμως οι ασφαλιστικές εταιρίες ενημερώθηκαν για το ζήτημα αυτό και ανακοίνωσαν πως εάν προκληθεί το παραμικρό εν ώρα οδήγησης (όσο είναι σε ισχύ η ανάκληση) δεν θα προχωρήσουν σε καμία αποζημίωση. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, κανένας ιδιοκτήτης να μην το διακινδυνεύει, μιας και μιλάμε για ένα σπανιότατο και πανάκριβο supercar.

Το πρόβλημα αφορά τις σφαιρικές αρθρώσεις που συνδέουν τα στοιχεία της ανάρτησης. Σύμφωνα με την Porsche, τα εξαρτήματα αυτά είναι κατασκευασμένα από ένα υλικό που δεν παρέχει “επαρκή αντίσταση στη διάβρωση όταν εκτίθεται σε αλάτι και μηχανικές καταπονήσεις “. Ως αποτέλεσμα, οι σύνδεσμοι θα μπορούσαν να ραγίσουν και ενδεχομένως να οδηγήσουν σε αστοχία της ανάρτησης με μεγάλες συνέπειες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το θέμα είναι πως από τον περσινό Απρίλιο, μέχρι και τώρα, η εταιρία δεν έχει καταφέρει να βρει άκρη στο πρόβλημα με αποτέλεσμα, 9 μήνες τώρα τα αυτοκίνητα να μένουν στο γκαράζ. Μάλιστα σύμφωνα με ξένα δημοσιεύματα, εκπρόσωπος της εταιρίας είπε πως μπορεί να περάσουν ακόμα αρκετοί μήνες μέχρι να λυθεί το πρόβλημα καθώς η περιορισμένη παραγωγή του οχήματος, δεν βοηθά στο να βρεθεί άμεσα το ανταλλακτικό.

Η γερμανική εταιρία τονίζει πως το ζήτημα διαγνώσθηκε για πρώτη φορά τον Αύγουστο του 2019 σε μια Carrera GT που είχε πάει για τυπικό σέρβις και βρέθηκε ότι είχε πολλαπλούς ραγισμένους σφαιρικούς συνδέσμους.

Mέχρι να λυθεί το πρόβλημα αυτό, οι ιδιοκτήτες τους θα πρέπει να οδηγούν κάποιο από τα υπόλοιπα supercars που έχουν στο γκαράζ τους.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης