Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Ήρθε η ώρα να πεις αντίο στο αυτοκίνητο σου; Πέρασες τόσα μαζί του και έχεις δεθεί, όμως οι συνθήκες σε οδηγούν στο να δημιουργήσεις μία αγγελία προς πώληση και δεν ξέρεις από πού να ξεκινήσεις; Δες τα πιο βασικά tips για να ξεμπερδεύεις γρήγορα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πλυμένο και γυαλισμένο
Δεν χρειάζεται να πούμε πολλά για το πλύσιμο. Ένα καθαρό και ακόμα καλύτερα γυαλισμένο αυτοκίνητο, αμέσως «χτυπάει» καλύτερα στο μάτι και δείχνει τις λεπτομέρειες αλλά και έναν ιδιοκτήτη που το προσέχει. Αντίστοιχα και στο εσωτερικό θα πρέπει να είναι ευδιάκριτη η εικόνα με καθαριότητα και να μην υπάρχουν περιττά αντικείμενα στις θήκες. Τί θα σκεφτόσασταν εάν κοιτούσατε μία αγγελία με βρώμικο αυτοκίνητο και σκουπίδια στο εσωτερικό;

Φωτογραφίες που απεικονίζουν κάθε σημείο του αυτοκινήτου
Φροντίστε οι φωτογραφίες σας να είναι καθαρές και οπωσδήποτε να φαίνεται ολόκληρο το αυτοκίνητο. Στη συνέχεια φωτογραφήστε λεπτομέρειες τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό, ενώ θα σας γλυτώσει από κόπο και παζάρια εάν φωτογραφίσετε κάποιο πιθανό χτύπημα ώστε να δηλώσετε πως δεν πάτε να ξεγελάσετε κανέναν.

Πείτε την αλήθεια για τα χιλιόμετρα
Μην κάνετε καν το κόπο να ανεβάσετε μία αγγελία χωρίς να αναφέρετε χιλιόμετρα ή να τα αναφέρετε στρογυλλοποιημένα. Μία κίνηση που υποψιάζει τους πάντες, ενώ είναι τεράστιο συν να βγάλετε φωτογραφία και το βιβλίο service του αυτοκινήτου ώστε οι ενδιαφερόμενοι να γνωρίζουν το ιστορικό του (και τα πραγματικά χιλιόμετρα).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Περιγράψτε όσο καλύτερα μπορείτε τις λεπτομέρειες του αυτοκινήτου και τα εξτρά
Μην νομίζετε πως όσοι ψάχνουν να αγοράσουν αυτοκίνητο είναι απαραίτητα και γνώστες. Είναι καλό να αναφέρετε εάν το αυτοκίνητο είναι οικονομικό, εάν π.χ. έχουν αλλαχθεί πρόσφατα τα ελαστικά, εάν έχει κάποια εξτρά όπως ηχοσύστημα ή φιμέ και άλλα αξεσουάρ που θα σας βοηθήσουν απέναντι σε πιθανά παζάρια.

Σωστή έρευνα αγοράς πριν την απόφαση της τιμής
Πριν αποφασίσετε για το ποσό που θα συνοδεύει την αγγελία σας, είναι καλό να έχετε κάνει μία έρευνα αγοράς οι ίδιοι. Δείτε πόσο κοστολογούνται αντίστοιχα μοντέλα με παραπλήσια χιλιόμετρα και αποφασίστε στη συνέχεια. Εάν βιάζεστε να το δώσετε, μπορείτε να το δώσετε λίγες εκατοντάδες ευρώ φθηνότερα από τον ανταγωνισμό, όμως εάν έχετε την ευχέρεια του χρόνου και το όχημα σας αξίζει, δηλώστε τη τιμή και αφήστε εκτός τη λέξη «συζητήσιμη».

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης