Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η Audi μας μπέρδεψε όλους το 2017, όταν εισήγαγε ένα διψήφιο σύστημα ονοματοδοσίας σε όλη τη γκάμα της. Μία ορολογία που βασίζεται στην ισχύ και όσοι δεν ήταν πλήρως μυημένοι στην εταιρία, δεν μπορούσαν να την αποκωδικοποιήσουν.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Για παράδειγμα, ο αριθμός 30 δήλωνε ότι η ισχύς του μοντέλου κυμαίνονταν από 110 έως 130 ίππους και ο μεγαλύτερος αριθμός 45 από 229 έως 251 ίππους. Πλέον, όλοι αυτοί οι αριθμοί που αναφέρονταν αόριστα στην ισχύ του κινητήριου συνόλου, καταργούνται, με στόχο να γίνει πιο κατανοητή η γκάμα στο κοινό.

Την αρχή στη νέα ονομασία έκανε πρώτο το Q8 e-tron και το πρόσφατο Q6 e-tron, καθώς αμφότερα κατήργησαν την συνοδεία αριθμών στα ονόματα τους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Θα υπάρχουν βέβαια διαφοροποιήσεις στα ονόματα  για να δείχνουν εάν μία έκδοση είναι τετρακίνητη όπως π.χ. το Audi Q6 e-tron Quattro θα δείχνει πως υπάρχει κίνηση και στους 4 τροχούς, ενώ χωρίς την χρήση της λέξης Quattro θα συμβολίζεται η πισωκίνητη έκδοση. Παράλληλα θα τοποθετηθεί η λέξη “Performance” για να δείχνει την ύπαρξη μπαταρίας μεγαλύτερης χωρητικότητας.

Εκτός όμως από τα ηλεκτρικά μοντέλα, και τα συμβατικά που είχαν νούμερα, όπως π.χ οι ονομασίες 40 TFSI και 45 TFSI στο Q5, καταργούνται.  Όλα θα είναι πιο κατανοητά και χωρίς νούμερα να συνοδεύουν τα μοντέλα.

Να θυμίσουμε πως η Audi σκοπεύει να εγκαταλείψει το A1 και το crossover Q2 μετά την ολοκλήρωση της πορείας των μοντέλων της τρέχουσας γενιάς. Το TT καταργήθηκε τον Νοέμβριο του 2023 και η παραγωγή του R8 θα τερματιστεί αυτόν τον μήνα.

Αντίθετα, σκοπεύει να λανσάρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2026, ενώ σχεδιάζει να τερματίσει την παραγωγή αυτοκινήτων βενζίνης μέχρι το 2033.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης