Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η Toyota μπορεί (συγκριτικά με άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες) να άργησε να μπει στο χορό των ηλεκτρικών οχημάτων, όμως έχει κρυμμένο άσσο που θα την φέρει ξανά στην κορυφή.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η εταιρία πλέον κοιτάει και ηλεκτρικά καθώς από τα 3.5 εκατ. μοντέλα που θα κατασκευάζει ετησίως από το 2030, τα 1.7 εκατ. θα είναι EV. Μπορεί όλοι οι ευρωπαίοι κατασκευαστές αυτοκινήτων να  έχουν κάνει all in και να επενδύουν σχεδόν αποκλειστικά στην ηλεκτροκίνηση, όμως ο Ιάπωνας κατασκευαστής θα συνεχίσει να επενδύει εξίσου σε υβριδικούς κινητήρες αλλά και στο υδρογόνο. 

Όμως, όπως λέει και η εταιρία, η Ευρώπη έχει κλείσει την πόρτα της σε οποιαδήποτε εναλλακτική κίνηση μετά το 2035 και έτσι η Toyota δεν θα μπορεί να μας προσφέρει νέα μοντέλα με νέες τεχνολογίες που μπορεί να είναι εξίσου «καθαρά» με τα ηλεκτρικά. Δεν θα υπάρχουν ούτε οι υποδομές να τα στηρίξουν, ούτε τα ανάλογα κίνητρα από τη μεριά της Ευρώπης.

Μιλώντας κατά τη διάρκεια του συνεδρίου Automobile News Europe, ο επικεφαλής λειτουργίας (COO) της εταιρείας, Matt Harrison, δήλωσε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία δεν υποστηρίζει το πρότυπο καυσαερίων Euro 7 που προτείνει η ΕΕ, το οποίο υποχρεώνει τους κατασκευαστές αυτοκινήτων να μειώσουν τις μέσες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα του στόλου τους κατά 55% έως το 2030 σε σύγκριση με τα επίπεδα του 2021.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

“Θα είμαστε έτοιμοι να πουλήσουμε 100% BEVs από το 2035”, δήλωσε ο Ευρωπαίος COO της Toyota, εκτιμώντας ότι το μερίδιο της αυτοκινητοβιομηχανίας του, θα πάει από μηδέν που ήταν το 2022, στο 15% το 2025 και στο 55% το 2030.

Ο άσσος που κρύβει στο μανίκι της η Toyota, είναι οι μπαταρίες  στερεάς κατάστασης που θα επιτρέπουν στα νέας γενιάς ηλεκτροκίνητα οχήματά της να διανύουν πάνω από 1.448 χιλιόμετρα με μία μόνο φόρτιση.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης