Η γερμανική φίρμα διαθέτει ένα από τα πιο προηγμένα αεροδυναμικά τούνελ στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία. Εκεί, πραγματοποιούνται οι δοκιμές όλων των νέων μοντέλων, μεταξύ των οποίων και της EQC.

Το ηλεκτροκίνητο SUV της Mercedes έχει συντελεστή αεροδυναμικής οπισθέλκουσας της τάξης του 0,27 Cd, τιμή εξαιρετική για όχημα αυτής της κατηγορίας.

Στο παρακάτω video, ο επικεφαλής του τμήματος, Teddy Woll, μιλά για την αεροδυναμική και τον ρόλο που διαδραματίζει στη συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου, στην αυτονομία και την κατανάλωση.

Επίσης, αποκαλύπτει πως προκύπτει η τιμή της αεροδυναμικής, ότι ο πιγκουίνος έχει το πιο αεροδυναμικό σχήμα με Cd=0,05 κι ένα σταθερό αντικείμενο, όπως το βιβλίο για παράδειγμα Cd=1. Ανάμεσα σε αυτά λοιπόν βρίσκονται όλα τα υπόλοιπα σχήματα.

Στη σήραγγα της Mercedes μπορούν να γίνουν χιλιάδες προσομοιώσεις όσον αφορά στην κατεύθυνση και τη ροή του αέρα, να μετρηθεί ακόμη και το μικρότερο spoiler που υπάρχει πάνω στο αυτοκίνητο, με στόχο τη βελτιστοποίηση των δυνάμεων που ασκούνται.

Θυμίζουμε ότι η EQC κυκλοφορεί ήδη στη χώρα μας, με την τιμή να ξεκινά από 79.360 ευρώ.

 

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος