Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η Ford παρουσίασε για πρώτη φορά πέρυσι την εντυπωσιακή Mustang GTD, η οποία όπως αποκαλύψαμε χθες, θα έρθει και στην Ευρώπη. Πρόκειται για την ταχύτερη Mustang στην 60χρονη ιστορία του μοντέλου με απόδοση 800 ίππων αι ένα κιβώτιο ταχυτήτων τοποθετημένο πίσω για κατανομή βάρους σχεδόν 50/50.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η εταιρία είναι ιδιαίτερα περήφανη για την πίσω ανάρτηση που εξοπλίζει το μοντέλο, καθώς η συγκεκριμένη έρχεται από το νέο αγωνιστικό Mustang GT3 και θεωρείται από τις κορυφαίες στον κόσμο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η εταιρεία είναι τόσο περήφανη που αποφάσισε να δημιουργήσει σε κάθε Mustang GTD παραγωγής, ένα παραθυράκι (εκεί που θα ήταν κανονικά το πίσω κάθισμα) ώστε να υπάρχει οπτική επαφή με την ανάρτηση σε όλη τη διάρκεια της οδήγησης.

Ένα βίντεο που μοιράστηκε η Ford δείχνει τα ελατήρια και τα αμορτισέρ να κινούνται συνεχώς καθώς το GTD τρέχει στην πίστα, δίνοντας στους αγοραστές μια ιδέα για το τι να περιμένουν. Είναι μια ωραία προοπτική που σπάνια βλέπουμε σε ένα αυτοκίνητο.

Το διάφανο πολυκαρβονικό πάνελ εκτείνεται σε μήκος 60εκατ. αρκετά ώστε να φαίνονται τα ελατήρια και οι τεράστιοι αποσβεστήρες που είναι τοποθετημένοι οριζόντια μεταξύ των πίσω τροχών. Η αγωνιστική ρύθμιση χρησιμοποιεί δύο ελατήρια ανά αμορτισέρ, κάτι που σύμφωνα με τη Ford δίνει στο GTD μια άνετη οδήγηση στο δρόμο. Όταν ενεργοποιείται η λειτουργία πίστας, ένα από τα ελατήρια συμπιέζεται υδραυλικά, ενώ μειώνεται το ύψος οδήγησης κατά 3.8εκατ. Το αποτέλεσμα είναι η βελτίωση της πρόσφυσης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Δεν έχουμε κάνει ποτέ μια ανάρτηση σαν αυτή στη Mustang», δήλωσε ο Greg Goodall, επικεφαλής μηχανικός προγράμματος της Mustang GTD. «Για να επιτύχουμε τους επιθετικούς στόχους χρόνου γύρου που θέσαμε, αναζητήσαμε στον μηχανοκίνητο αθλητισμό αυτή την έμπνευση για να κάνουμε κάτι πραγματικά προηγμένο. Αυτή η πρωτοποριακή ανάρτηση και τα προηγμένα αμορτισέρ είναι το κλειδί για να μετατρέψουμε μια Mustang σε Mustang GTD».

Οι 800 ίπποι, σε συνδυασμό με την ανάρτηση, κάνουν τη Ford να στοχεύει σε χρόνο γύρου στο Nurburgring κάτω από 7 δευτ. Αυτό θα καθιστούσε τη Mustang GTD το ταχύτερο αμερικανικό αυτοκίνητο παραγωγής που έχει τρέξει ποτέ στην «Πράσινη Κόλαση».

Η Ford σχεδιάζει διετή παραγωγή για το GTD, κατασκευάζοντας μόνο μερικές εκατοντάδες κάθε χρόνο με εκτιμώμενη τιμή 325.000 δολάρια. Παράλληλα όμως έχει πάνω από 7.500 αιτήσεις από ανθρώπους που θέλουν να αγοράσουν ένα τέτοιο αυτοκίνητο.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης