Τον ερχόμενο Φεβρουάριο, το ανανεωμένο Polo GTI αναμένεται να ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στις ευρωπαϊκές αγορές, με τη Γερμανία να το έχει ήδη υποδεχθεί, ως η χώρα παραγωγής του.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το μικρό GTI έχει αρκετές αισθητικές αναβαθμίσεις, ωστόσο η μεγαλύτερη αλλαγή έρχεται κάτω από το καπό. Ο 1.4 TSI κινητήρας έχει δώσει τη θέση του στον καινούργιο 1.8 TSI, αποδίδοντας 192 ίππους και 320 Nm ροπής.

Συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή το αυτόματο διπλού συμπλέκτη DSG7, με τα 0-100 να έρχονται σε 6,7 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 236 χλμ./ώρα. Την ίδια στιγμή, η μέση κατανάλωση είναι στα 5,6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και οι εκπομπές ρύπων στα 139 γρ./χλμ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αυτό που κάνει τη διαφορά και συναντάται για πρώτη φορά σε Polo, είναι τα ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, με το σύστημα ρύθμισης της ανάρτησης Sport Select.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης