Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Εδώ και δύο χρόνια, η πιο hot αλλαγή στην αυτοκινητοβιομηχανία, είναι οι over-the-air ενημερώσεις, που ουσιαστικά επιτρέπουν στον κατασκευαστή να πραγματοποιεί απομακρυσμένες αλλαγές στο λογισμικό του οχήματος. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Tesla πρωταγωνιστεί ξανά σε μία περίεργη είδηση, καθώς φαίνεται πως μείωσε την αυτονομία από ένα Model S κατά 129χλμ. και ζητάει «λύτρα» 4.500 δολάρια για να τα επιστρέψει στο όχημα. Την είδηση έφερε στο φως της δημοσιότητας και πιο συγκεκριμένα στο Twitter ο Jason Hughes ο οποίος είναι ιδιοκτήτης επιχείρησης που ασχολείται με εξαρτήματα της Tesla και η ιστορία αφορά έναν πελάτη του.

Πιο συγκεκριμένα, ο πελάτης του είναι ο τρίτος ιδιοκτήτης του συγκεκριμένου Tesla Model S, το οποίο είχε αρχικά πουληθεί με την μπαταρία των 60 kWh.  Όταν το μοντέλο ήταν ακόμα εντός εγγύησης, η μπαταρία αλλάχθηκε και τη θέση της πήρε μία μεγαλύτερη, 90 kWh, δίνοντας στο μοντέλο δυνατότητα για μεγαλύτερη αυτονομία.

Τα χρόνια περνούν και το αυτοκίνητο αλλάζει χέρια μερικές φορές προτού ο σημερινός ιδιοκτήτης το πάει στην αντιπροσωπεία για να λάβει μια άσχετη αναβάθμιση σχετικά με την σύνδεση στο internet. Αφού επέστρεψε σπίτι του, δέχθηκε ένα τηλεφώνημα από την Tesla που τον ενημέρωνε ότι η αυτονομία του αυτοκινήτου κλειδώθηκε εκ νέου στα όρια της μπαταρίας των 60 kWh και πως εάν ο νέος ιδιοκτήτης θέλει να απολαμβάνει τα εξτρά 130χλμ. της 90άρας μπαταρίας, θα πρέπει να πληρώσει 4.500 δολάρια. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Φυσικά, πρέπει να επισημάνουμε ότι η Tesla από την πλευρά της δεν έχει επιβεβαιώσει ή διαψεύσει αυτήν την κατάσταση, όμως εάν ισχύει, δείχνει γιατί πολλοί επιλέγουν να «παραβιάσουν» συστήματα του λογισμικού αντί να επισκεφθούν τις αντιπροσωπείες, εφόσον έχει λήξει η εγγύηση.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης