Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Εδώ και δύο χρόνια, η πιο hot αλλαγή στην αυτοκινητοβιομηχανία, είναι οι over-the-air ενημερώσεις, που ουσιαστικά επιτρέπουν στον κατασκευαστή να πραγματοποιεί απομακρυσμένες αλλαγές στο λογισμικό του οχήματος.
Η Tesla πρωταγωνιστεί ξανά σε μία περίεργη είδηση, καθώς φαίνεται πως μείωσε την αυτονομία από ένα Model S κατά 129χλμ. και ζητάει «λύτρα» 4.500 δολάρια για να τα επιστρέψει στο όχημα. Την είδηση έφερε στο φως της δημοσιότητας και πιο συγκεκριμένα στο Twitter ο Jason Hughes ο οποίος είναι ιδιοκτήτης επιχείρησης που ασχολείται με εξαρτήματα της Tesla και η ιστορία αφορά έναν πελάτη του.
Πιο συγκεκριμένα, ο πελάτης του είναι ο τρίτος ιδιοκτήτης του συγκεκριμένου Tesla Model S, το οποίο είχε αρχικά πουληθεί με την μπαταρία των 60 kWh. Όταν το μοντέλο ήταν ακόμα εντός εγγύησης, η μπαταρία αλλάχθηκε και τη θέση της πήρε μία μεγαλύτερη, 90 kWh, δίνοντας στο μοντέλο δυνατότητα για μεγαλύτερη αυτονομία.
Φυσικά, πρέπει να επισημάνουμε ότι η Tesla από την πλευρά της δεν έχει επιβεβαιώσει ή διαψεύσει αυτήν την κατάσταση, όμως εάν ισχύει, δείχνει γιατί πολλοί επιλέγουν να «παραβιάσουν» συστήματα του λογισμικού αντί να επισκεφθούν τις αντιπροσωπείες, εφόσον έχει λήξει η εγγύηση.