Το ποσό του 1 δις δολαρίων θα επενδύσει η Ford την επόμενη πενταετία στην Argo AI, μία εταιρεία τεχνητής νοημοσύνης, για την ανάπτυξη ενός συστήματος «εικονικού οδηγού».

Στόχος της αμερικανικής μάρκας είναι να ενισχύσει την εξέλιξη των αυτόνομων οχημάτων και παράλληλα να δημιουργήσει ένα σύστημα που να μπορεί να χρησιμοποιηθεί και από άλλες ενδιαφερόμενες εταιρείες μέσω αδειοδότησης.   

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αρχικά, η Argo Al θα συγκροτήσει μια ομάδα με τους πιο έμπειρους ρομποτιστές και προγραμματιστές που εργάζονται πάνω στην αυτόνομη οδήγηση. Αυτοί θα συνεργαστούν με τους ερευνητές και μηχανικούς της Ford πάνω στην ανάπτυξη του συστήματος «εικονικού οδηγού», ενός προηγμένου λογισμικού που λειτουργείς ως ο εγκέφαλος των αυτόνομων οχημάτων.

Η συνεργασία αυτή στοχεύει στη δημιουργία αυτόνομων οχημάτων Ford προδιαγραφών SAE επιπέδου 4. Όπως δήλωσε ο πρόεδρος και CEO της «μπλε οβάλ» φίρμας, Mark Fields, το κύριο χαρακτηριστικό της επόμενης δεκαετίας θα είναι η αυτοματοποίηση του αυτοκινήτου. Η επίδραση αυτών των οχημάτων στην κοινωνία θα είναι πολύ μεγάλη και η επένδυση στην Argo AI θα δημιουργήσει σημαντική αξία για τους μετόχους, ενισχύοντας την πρωτοκαθεδρία της Ford στο λανσάρισμα αυτόνομων οχημάτων στο άμεσο μέλλον και δημιουργώντας τεχνολογίες που μελλοντικά θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν και από τρίτους με αδειοδότηση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στην ολοκλήρωση της συνεργασίας θα συμβάλλει και η θυγατρική Ford Smart Mobility LLC, που θα ηγηθεί της στρατηγικής εμπορευματοποίησης των αυτόνομων οχημάτων, με λύσεις όπως υπηρεσίες μεταφοράς ατόμων και αγαθών με μίσθωση (ride-hailing) ή κοινοχρησία οχήματος (ride-sharing) ή στόλους διανομών.

Το συμβούλιο της Argo AI, με κύριο μέτοχο τη Ford, θα αποτελείται από πέντε μέλη: Nair, John Casesa (Ford group vice president Global Strategy), Salesky, Rander, και έναν ανεξάρτητο διευθυντή. Το σημαντικότερο είναι πως η λειτουργική δομή θα προσφέρει τρομερή ανεξαρτησία, με τους εργαζομένους να έχουν σημαντικά μερίδια μετοχών στην εταιρεία, που θα τους επιτρέπουν να μοιράζονται την επιτυχία της.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης