Η κατάρρευση της αγοράς αυτοκινήτου στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια έχει επιφέρει τρομακτικές αλλαγές στον «χάρτη» του κλάδου. Εταιρείες αλλάζουν χέρια, άλλες είναι έτοιμες να κλείσουν, άλλες πάλι δεν έχουν να παραδώσουν αυτοκίνητα, με αποτέλεσμα να δημιουργείται σύγχυση. Μέσα σε όλο αυτό το άσχημο οικονομικό κλίμα, οι σοβαρές εταιρείες του χώρου καλούνται να αντιμετωπίσουν πρωτόγνωρες καταστάσεις, να ορθοποδήσουν και να μπορέσουν να δουν λίγο… φως.

Κοιτάζοντας τις πωλήσεις των καινούργιων αυτοκινήτων και συγκεκριμένα αυτές της Toyota, που θεωρείται η μάρκα με το μεγαλύτερο «πάρκο» στην Ελλάδα, παρατηρούμε μία μεγάλη πτώση. «Μεγάλο καράβι, μεγάλες φουρτούνες» λέει μία λαϊκή ρήση και τα στελέχη της εταιρείες προσπαθούν να βρουν λύσεις για να αντιμετωπίσουν αυτήν τη μείωση, η οποία μεταφράζεται από τις 25.000 μονάδες στις 5.000 ετησίως. Να σημειώσουμε ότι η Toyota έχασε την πρώτη θέση ύστερα από 7 χρόνια που βρισκόταν στην κορυφή, ενώ τα τελευταία 15 χρόνια μετρά συνολικά 11 πρωτιές από πλευράς πωλήσεων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πωλήσεις Toyota στην Ελλάδα
Έτος – Πωλήσεις – Θέση
2012 – 5.744 – 3η
2011 – 12.128 – 1η
2010 – 16.716 – 1η
2009 – 21.007 – 1η
2008 – 26.428 – 1η
2007 – 27.701 – 1η
2006 – 25.514 – 1η
2005 – 21.961 – 2η
2004 – 26.441 – 1η
2003 – 24.170 – 1η
2002 – 23.952 – 1η
2001 – 22.616 – 4η
2000 – 26.356 – 2η
1999 – 27.253 – 1η
1998 – 18.882 – 1η

Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης