Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος
Τοποθετείται πάνω από το RAV4, έχει επιβλητική εμφάνιση, ενσωματώνει τα πιο προηγμένα συστήματα, τροφοδοτείται από υβριδικό σύνολο και μπορεί να φιλοξενήσει στο εσωτερικό του έως 7 επιβάτες.
Η ναυαρχίδα της γκάμας βασίζεται στην πλατφόρμα ΤΝGA-K, έχει μήκος σχεδόν 5 μέτρα, πλάτος 1,93μ. και ύψος 1.75μ. Διακρίνεται για τις έντονες ακμές του αμαξώματος, τη μεγάλη μάσκα και το αεροδυναμικό του σχήμα. Φέρει σύστημα τετρακίνησης και πατάει σε ζάντες 18 ή 20 ιντσών.
Μεγάλοι χώροι και ισχυρό υβριδικό σύνολο
Στο σαλόνι δεν υπάρχουν εκπλήξεις από αισθητικής πλευράς. Η ποιότητα κατασκευής είναι εξαιρετική, οι επιφάνειες καλύπτονται από ανώτερης ποιότητας υλικά, τα καθίσματα στην πλουσιότερη έκδοση είναι θερμαινόμενα και αεριζόμενα και ο κλιματισμός 3 ζωνών.
Αποδίδει 248 ίππους.Εμπρός από τον οδηγό υπάρχει μια οθόνη TFT 7 ιντσών -ανάμεσα από το αναλογικά όργανα- και στην κεντρική κονσόλα φιλοξενείται το σύστημα πολυμέσων με την τεράστια οθόνη 12,3 ιντσών.
Η μεσαία σειρά καθισμάτων σύρεται εμπρός-πίσω, ενώ η πίσω μπορεί να αποθηκευτεί κάτω από το πάτωμα δημιουργώντας έναν επίπεδο χώρο αποσκευών. Στην επταθέσια διάταξη, το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 332 λτ., ενώ με την πλήρη αναδίπλωσή τους αγγίζει τα 1.909 λτ.
Σύμφωνα με την Toyota, μέσα στην πόλη, ο οδηγός μπορεί να καλύψει το 80% των μετακινήσεων με μηδενικές εκπομπές CO2 και να κινηθεί αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια με ταχύτητες έως 125 χλμ./ώρα.
Η ισχύς αγγίζει τους 248 ίππους, τα 0-100 επιτυγχάνονται σε 8,2 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ώρα. Η μέση κατανάλωση καυσίμου ανέρχεται στα 6,6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και οι εκπομπές ρύπων είναι στα 149 γρ./χλμ.
Ο οδηγός έχει τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ τεσσάρων προγραμμάτων λειτουργίας (Eco, Normal, Sport και Trail), η τετρακίνηση AWD-i είναι στάνταρ, όπως και το πακέτο τεχνολογιών «Toyota Safety Sense» με τα δεκάδες συστήματα υποβοήθησης του οδηγού.