Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Πολλοί υποστηρίζουν πως καλά τα ηλεκτρικά και με μεγάλες ιπποδυνάμεις, αλλά είναι μόνο για επιτάχυνση σε ευθεία. Για να έχει ένα αυτοκίνητο την ικανότητα να συνδυάζει ταχύτητα και να στρίβει ανάλογα, χρειάζεται μεγάλη μελέτη από πίσω. Θα συμφωνήσουμε.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μπορεί τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να είναι σχετικά καινούργια στην αγορά, όμως φαίνεται πως ήδη μπορούν να «χτυπήσουν» ακόμα και σε σπορ αντιδράσεις, αμιγώς βενζινοκίνητα μοντέλα επιδόσεων, φορτωμένα με εμπειρία ετών. Έχουν καταφέρει οι κατασκευαστές ήδη να «κρύψουν» το βάρος τους και να παρέχουν πιστάδικα σύνολα.

Μεγαλύτερη απόδειξη το Ioniq 5 N της Hyundai το οποίο απέδειξε την αξία του σε έναν καυτό γύρο στο Nürburgring με τον οδηγό δοκιμών του Sport Auto, Christian Gebhardt, πίσω από το τιμόνι. Ολοκλήρωσε το γύρο της Πράσινης Κόλασης σε 7 λεπτά και 45,59 δευτερόλεπτα, με αποτέλεσμα να είναι μόλις 2,6 δευτερόλεπτα πιο αργό από ό,τι ήταν η BMW M2 CS το 2020, κάνοντας 7 λεπτά και 42,99 δευτερόλεπτα με το πισωκίνητο κουπέ.

Το Ioniq 5 N είναι η πραγματική απόδειξη της προσπάθειας να γίνουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα συναρπαστικά στην οδήγηση και ικανά για σπορ αντιδράσεις. Αξιοσημείωτο επίσης πως το ηλεκτρικό μοντέλο έπιασε μέχρι και τα 262χλμ./ώρα στις ευθείες της πίστας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το γεγονός ότι συγκρίνουμε ένα μεγαλύτερο και βαρύτερο crossover με ένα καθαρόαιμο σπορ κουπέ είναι από μόνο του άθλος και δείχνει πως το μέλλον της αυτοκίνησης είναι έτοιμο για μεγάλες αλλαγές.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης