Του Γιώργου Παλληκάρη

Πριν δύο ημέρες, η Alfa Romeo τράβηξε τα παγκόσμια φλας πάνω της, παρουσιάζοντας το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο στην ιστορία της. Ο λόγος για το SUV Milano, το οποίο εντυπωσίασε με την εμφάνιση και τις ιδιαιτερότητες του, όμως η ανακοίνωση πως θα κατασκευάζεται στην Πολωνία και όχι στην Ιταλία, έφερε αντιδράσεις.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο υπουργός βιομηχανίας της Ιταλίας επέκρινε την Stellantis , για την παραγωγή του Milano στο εξωτερικό, λέγοντας ότι η απόφαση της αυτοκινητοβιομηχανίας παραβιάζει την ιταλική νομοθεσία.

“Ένα αυτοκίνητο που ονομάζεται Milano δεν μπορεί να παραχθεί στην Πολωνία. Αυτό απαγορεύεται από τον ιταλικό νόμο”, δήλωσε ο Adolfo Urso στο Τορίνο, αναφερόμενος στη νομοθεσία του 2003. “Ο νόμος αυτός ορίζει ότι δεν μπορείτε να δίνετε ενδείξεις που παραπλανούν τους καταναλωτές. Έτσι, ένα αυτοκίνητο που ονομάζεται Milano πρέπει να παράγεται στην Ιταλία. Διαφορετικά, δίνει μια παραπλανητική ένδειξη που δεν επιτρέπεται από την ιταλική νομοθεσία”, συμπλήρωσε ο Urso.

Διαβάστε εδώ όλες τις λεπτομέρειες για τη νέα Alfa Romeo Milano.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με τη σειρά του, ο ισχυρός άνδρας του ομίλου Stellantis, Carlos Tavares, δήλωσε κατά την παρουσίαση του μοντέλου πως η παραγωγή του “Milano” στην Πολωνία και όχι στην Ιταλία θα εξοικονομήσει 10.000 ευρώ από την τιμή λιανικής του, η οποία ξεκινά από κάτω από 30.000 ευρώ για τη φθηνότερη υβριδική έκδοση.

Αν και το Milano είναι το μοναδικό μοντέλο της Alfa Romeo που θα κατασκευάζεται προς το παρόν εκτός Ιταλίας, ο Tavares επιβεβαίωσε ότι μελλοντικά μοντέλα όπως η επόμενη γενιά Stelvio και Giulia θα συνεχίσουν να κατασκευάζονται στο Cassino, στην κεντρική Ιταλία. Η Stellantis σχεδιάζει να επενδύσει πάνω από 100 εκατομμύρια ευρώ στο Cassino για να φιλοξενήσει την ευρωπαϊκή παραγωγή της νέας πλατφόρμας STLA Large.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης