Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Για δεκαετίες, το facelift (η οπτική αναβάθμιση στα σημεία ενός αυτοκινήτου και η εγκατάσταση νέων τεχνολογιών στο σύστημα) ήταν μια από τις πιο αποτελεσματικές μεθόδους για μια αυτοκινητοβιομηχανία ώστε να αυξήσει τις πωλήσεις ενός αυτοκινήτου στα μισά του κύκλου ζωής του. Με ελάχιστες εξαιρέσεις, παρατηρήσαμε ότι αυτές οι ανανεώσεις έχουν γίνει λιγότερο σημαντικές τον τελευταίο καιρό, καθώς οι εταιρείες ανακατευθύνουν περισσότερα χρήματα για να χρηματοδοτήσουν τις γκάμες EV. Το μέλλον δεν θα είναι μόνο να απαλλαγούμε από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, καθώς το λογισμικό θα παίξει επίσης βασικό ρόλο στην εποχή του ηλεκτρισμού. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τόσο πολύ που ο επικεφαλής εμπορικός διευθυντής και αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της Volvo, Bjorn Annwall, εφεύρε έναν νέο όρο: «brainlifts». Πιστεύει ότι θα γίνουν πιο σημαντικά από το παραδοσιακό λίφτινγκ του styling: «Πιστεύω ότι το ενδιαφέρον των καταναλωτών θα εξαρτηθεί από το λογισμικό και όχι από το υλικό».  

Η εταιρία προβλέπει ότι οι αναβαθμίσεις λογισμικού θα υπερισχύσουν έναντι των αλλαγών σχεδιασμού στα μάτια του καταναλωτή. Δεν σημαίνει απαραίτητα ότι η Volvo θα εγκαταλείψει εντελώς τις αναθεωρήσεις του στυλ καθώς «είμαστε ακόμα άνθρωποι και εξακολουθούμε να έχουμε διαφορετικό πουκάμισο τώρα από ό,τι πριν από τρία χρόνια». Ωστόσο, οι ανανεώσεις της τεχνολογίας στο αυτοκίνητο θα γίνουν προτεραιότητα στο όχι και τόσο μακρινό μέλλον. 

Στη συνέντευξη με το αυστραλιανό περιοδικό CarExpert, η Annwall έθιξε τις συνδρομές και τον τρόπο με τον οποίο η Volvo προσπαθεί να αποκτήσει έσοδα από αυτές. Η εταιρεία δεν έχει καμία πρόθεση “να χρεώσει τους πελάτες για ένα στοιχείο εξοπλισμού”, καθώς είναι μια μάρκα πολυτελείας που θα πρέπει να είναι γενναιόδωρα εξοπλισμένη από την πρώτη στιγμή. Αντίθετα, θα χρεώσει επιπλέον για μια ουσιαστική αναβάθμιση, με ένα σύστημα αυτόνομης οδήγησης να είναι ένα σχετικό παράδειγμα. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η ηλεκτροκίνηση συμβαδίζει με πιο προηγμένο λογισμικό και η Volvo θέλει να επωφεληθεί από την αυξανόμενη σημασία και των δύο. Οι Σουηδοί ήταν από τους πρώτους στον κλάδο που ανακοίνωσαν την κατάργηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης, υποσχόμενοι να προσφέρουν μια πλήρως ηλεκτρική σειρά μέχρι το 2030. 

Οι συνδρομές προγραμματίζονται όχι μόνο για χαρακτηριστικά, αλλά και για το ίδιο το αυτοκίνητο, καθώς το EX30 που θα κάνει το ντεμπούτο του τον Ιούνιο θα προσφέρεται με πρόγραμμα συνδρομής για τουλάχιστον τρεις μήνες. Σύμφωνα με τον CEO Jim Rowan, το baby EV της εταιρείας θα έχει μια «αξιοπρεπή γκάμα» και θα βοηθήσει τη Volvo να προσελκύσει νέους και νεότερους αγοραστές που αναζητούν ένα πιο προσιτό ηλεκτρικό πολυτελές crossover τοποθετημένο κάτω από το XC40 Recharge. 
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης