Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Στη δεκαετία του 1970, η Lamborghini προσέφερε την Espada, ένα δίθυρο, τετραθέσιο grand tourer με κινητήρα V12. Η εταιρεία κατασκεύασε μόλις 1.200 μονάδες (από το 1968 έως το 1978), και μία από αυτές βρέθηκε αποθηκευμένη σε έναν πολύ ιδιαίτερο αχυρώνα στην Αγγλία, όπου βρισκόταν για πάνω από 15 χρόνια.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο ιδιοκτήτης είχε κάνει service στον κινητήρα πριν παρκάρει το αυτοκίνητο στην αποθήκη, καθιστώντας την αναγέννησή του πολύ εύκολη. Ο κινητήρας V12 των 3,9 λίτρων συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο πέντε ταχυτήτων, ενώ όταν ήταν καινούργιος, απέδιδε 355 ίππους και 393 Nm ροπής. Ενώ το σέρβις βοήθησε στη διατήρηση πολλών μηχανικών μερών, το αυτοκίνητο δεν είναι χωρίς ελαττώματα και προβλήματα που θα περιπλέξουν την πλήρη αποκατάσταση.

Υπάρχουν ενδείξεις ότι τρωκτικά έχουν ζήσει στο εσωτερικό του. Υπάρχουν σημάδια δαγκώματος στο χαλί και περιττώματα ποντικιών. Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η διαρροή καυσίμου, όμως το αυτοκίνητο οδηγιέται σε χαμηλές ταχύτητες χωρίς ιδιαίτερο πρόβλημα. Κάποια στιγμή, ένας ιδιοκτήτης αντικατέστησε το αρχικό χρώμα Euro Mexico με σκούρο μπλε. Ωστόσο, το κόκκινο εσωτερικό είναι αυθεντικό και είναι εντυπωσιακή καλή η κατάσταση των οργάνων στο εσωτερικό όπως και του ουρανού.

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

Η Lamborghini που επιλέγουν σήμερα όσοι χρειάζονται τουλάχιστον τέσσερις θέσεις είναι η Urus. Έχει τέσσερις πόρτες και δεν διαθέτει V12, αλλά αποδίδει σχεδόν τη διπλάσια ιπποδύναμη της Espada, αποδίδοντας 675ίππους και κάνοντας το 0-100 σε μόλις 3,3 δευτερόλεπτα στη νέα της έκδοση Performante. Το crossover λανσαρίστηκε και γρήγορα έγινε το μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας, αντιπροσωπεύοντας περισσότερες από τις μισές πωλήσεις της μάρκας, με 5.367 crossover Urus να πωλούνται το 2022.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης