Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Εάν υπάρχει ένα μοντέλο που δεν έχει αναφερθεί ποτέ δίπλα στην λέξη diesel, αυτή είναι η Lamborghini Gallardo.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ένα supercar το οποίο απέδιδε 500 άλογα και 510 Nm ροπής από έναν V10 κινητήρα ο οποίος συνδυαζόταν με 6τάχυτο χειροκίνητο σασμάν. Πετύχαινε το 0-100 σε 4.2 δευτ. και είχε τελική στα 309χλμ./ώρα. Και εάν τα νούμερα δεν σας φαίνονται ιδιαίτερα εντυπωσιακά πλέον (ας είναι καλά η ηλεκτροκίνηση), να πούμε ότι όταν πρωτολανσαρίστηκε το 2003, ψηφίστηκε καλύτερο ονειρεμένο αυτοκίνητο της χρονιάς.

Μία Gallardo με πετρελαιοκινητήρα;
Αυτό που έκανε η ομάδα “1 Way Diesel Performance”, όπως υποδηλώνει και το όνομά της, ήταν ίσως μία από τις πιο περίεργες αλλαγές κινητήρα που έχουμε δει ποτέ. Η ομάδα κατάφερε να στριμώξει έναν κινητήρα ντίζελ twin-turbo στο πίσω μέρος μιας Lamborghini Gallardo του 2004, με την εκπομπή Texas Metal Loud and Lifted του Motor Trend να καταγράφει την κατασκευή.

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

Πριν σκεφτείτε ότι κατέστρεψαν μια απόλυτα καλή Lamborghini, αξίζει να αναφέρουμε ότι το αυτοκίνητο είχε καταστραφεί ολοσχερώς από προηγούμενο ατύχημα. Ίσιωσαν το πλαίσιο, αντικατέστησαν τα χαμένα πάνελ του αμαξώματος, έκαναν ολικό φρεσκάρισμα, και τελικά τοποθέτησαν τη νέα καρδιά: έναν straight-six diesel twin-turbo της Cummins.

 

 

 

Με αυτό το μεγάλο και βαρύ ντίζελ κινητήρα πίσω από τον οδηγό, θα πίστευε κανείς ότι το αυτοκίνητο θα έχανε τον σπορ χαρακτήρα του, αλλά σύμφωνα με πληροφορίες είναι ακόμα αρκετά ελαφρύ και ετοιμοπόλεμο. Σε αυτό βοηθάει το εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο διατηρεί τον παράγοντα εμπλοκής, αν και ο ίδιος ο κινητήρας δεν συμπεριφέρεται το ίδιο με τον στάνταρ V10. Ανεξάρτητα από αυτό, πιθανότατα δεν θα βρείτε ποτέ άλλη Lamborghini που να καίει πετρέλαιο, εκτός από τα τρακτέρ φυσικά.
 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης