Επιμέλεια: Αλέξης Σφαέλος

Χρονιά ορόσημο αποτέλεσε το 2022 για την Lancia, καθώς η Ιταλική μάρκα ξεκίνησε την «Αναγέννηση» της.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πιο συγκεκριμένα, τον Απρίλιο του 2022, η Lancia ανακοίνωσε το δεκαετές στρατηγικό της πλάνο, ενώ ένα μήνα αργότερα προχώρησε στην ανακοίνωση της νέας οργανωτικής της δομής. Ενώ πριν το τέλος της χρονιάς και ακριβέστερα τον Νοέμβριο η Lancia αποκάλυψε το νέο της λογότυπο, με το οποίο θα κάνει την είσοδό της στη νέα εποχή της εξηλεκτρισμένης κίνησης.

Ταυτόχρονα με την αποκάλυψη του νέου λογοτύπου, το σχεδιαστικό μανιφέστο, Lancia Pu+RA Zero, παρουσίασε τις βασικές κατευθύνσεις που θα ακολουθήσει η νέα σχεδιαστική γλώσσα της μάρκας. Με τη συμπλήρωση ενός έτους από τον Απρίλιο του 2022, η Lancua θα κάνει ακόμα ένα σημαντικό βήμα με την αποκάλυψη ενός νέου conept, στο πλαίσιο της εβδομάδας μόδας του Μιλάνο τον προσεχή Απρίλιο.  

Ο κ. Luca Napolitano, CEO της Lancia, δήλωσε:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Είμαι πολύ ικανοποιημένος με τα αποτελέσματα που πέτυχε η Lancia το 2022 σε επίπεδο μεριδίου αγοράς, ποιότητας και ικανοποίησης των πελατών της. Η επιτάχυνση προς το πλάνο αναγέννησης, θα μας οδηγήσει ώστε να αποτελούμε μια ελκυστική, αξιοσέβαστη και αξιόπιστη μάρκα στην Ευρωπαϊκή αγορά των premium αυτοκινήτων. Θα συνεχίσουμε με ακόμα μεγαλύτερη φιλοδοξία και αποφασιστικότητα και στα επόμενα βήματα του πλάνου αναγέννησης, όπως αυτά αναπτύσσονται στο πλαίσιο του στρατηγικού πλάνου “Dare Forward” της Stellantis, το οποίο θα συμβάλει στην επιτυχία των premium μαρκών του Ομίλου.»

Η Lancia θα παρουσιάσει μια γκάμα τριών νέων μοντέλων, τα οποία μέχρι το 2028 αναμένεται να καλύπτουν το 50% της γκάμας. Αφετηρία θα αποτελέσει το 2024 η αποκάλυψη του νέου Ypsilon, ενός αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου. Δύο χρόνια αργότερα το 2026 θα ακολουθήσει η νέα ναυαρχίδα της μάρκας, ενώ το 2028, η νέα «Delta» θα έρθει για να ενθουσιάσει όλους τους φίλους του αυτοκινήτου στην Ευρώπη. Πρόκειται για ένα φιλόδοξο πλάνο, το οποίο θα οδηγήσει τη μάρκα από το 2028 να προσφέρει μια αμιγώς ηλεκτρική γκάμα μοντέλων.

Ένας δεύτερος πυλώνας της Αναγέννησης της μάρκας είναι η βιωσιμότητα καθώς το 50% των επιφανειών που θα χρησιμοποιούνται για τα μοντέλα της θα είναι κατασκευασμένες από φιλικά προς το περιβάλλον υλικά, καθιστώντας τη Lancia τη μάρκα της Stellantis με το μεγαλύτερο ποσοστό αξιοποίησης ανακυκλωμένων υλικών. 

Το μέλλον της Lancia βασίζεται σε σταθερά θεμέλια. Σε ένα ένδοξο παρελθόν και ένα παρόν που χαρακτηρίζεται από την επιτυχία του Ypsilon, το οποίο πραγματοποίησε χρονιά ρεκόρ το 2022. Το μοντέλο άγγιξε τις 41.000 ταξινομήσεις, αποτελώντας το πλέον δημοφιλές μοντέλο στην κατηγορία του για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά με μερίδιο 15,3%, αυξημένο κατά 1,2% σε σχέση με το 2021.

Πριν την ολοκλήρωση του 2022, η μάρκα παρουσίασε τη νέα εταιρικής της ταυτότητα, η οποία εγκαινιάστηκε σε ένα νέο χώρο στο Μιλάνο. Με αυτό το χώρο η Lancia στοχεύει να προσφέρει μια ζεστή ατμόσφαιρα, αντίστοιχη με εκείνη που έχει ένας επισκέπτης σε ένα κομψό Ιταλικό σπίτι. Η νέα εταιρική ταυτότητα θα έχει εφαρμοστεί στην Ιταλία και στο εξωτερικό έως και τις 30 Ιουνίου του 2024, οπότε και θα παρουσιαστεί το νέο Ypsilon.

Το νέο καινοτόμο και αποδοτικό πλάνο διανομής της Lancia θα περιλαμβάνει ένα περιορισμένο αριθμό συνεργατών -αρχικά σε πέντε Ευρωπαϊκές χώρες- χωρίς την ανάγκη τεράστιων εκθεσιακών χώρων, αλλά με απόλυτη εστίαση στην ποιότητα και την εξυπηρέτηση διά ζώσης ή μέσω του διαδικτύου.

Η ικανοποίηση του πελάτη βρίσκεται στο κέντρο του προγράμματος «Lancia Certified”. Πρόκειται για μια πρωτοβουλία που κάνει την εμπειρία αγοράς ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου αντίστοιχη με εκείνη ενός νέου. Το πρόγραμμα επιτρέπει στον αγοραστή να επιλέξει το μεταχειρισμένο Lancia που επιθυμεί μέσα από μια λίστα που περιλαμβάνει αυτοκίνητα που έχουν ελεγχθεί με εξαιρετικά αυστηρά κριτήρια, διασφαλίζοντας την επιλογή ενός ποιοτικού οχήματος και παράλληλα την αναβάθμιση των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της μάρκας. 
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης