20 μήνες έπειτα από το λανσάρισμα στην αγορά, το compact SUV της γαλλικής φίρμας με τον ιδιαίτερο σχεδιασμό, τα νεανικά χαρακτηριστικά, τα μοντέρνα χρώματα και τις απεριόριστες δυνατότητες εξατομίκευσης, σημείωσε ένα εντυπωσιακό ρεκόρ.

Το C3 Aircross ξεπέρασε τις 200.000 πωλήσεις, επίδοση που το φέρνει στη δεύτερη θέση των πιο καλοπουλημένων αυτοκινήτων της κατηγορίας σε ολόκληρη την Ευρώπη και έκτο στο σύνολο της αγοράς.

Η εμπορική επιτυχία του μοντέλου έχει συμβάλλει σημαντικά στην εκτόξευση της μάρκας Citroen στη Γηραιά Ήπειρο, η οποία καταγράφει τη μεγαλύτερη ανάπτυξη όσον αφορά στο Top12 των κατασκευαστών στην Ευρώπη.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε η εταιρεία, το 60% των αγοραστών του C3 Aircross επιλέγει την πλουσιότερη εξοπλιστικά έκδοση Shine, το 30% παραγγέλνει ένα από τα έξτρα διακοσμητικά πακέτα για το εσωτερικό, το 25% προτιμά τη διχρωμία για το εξωτερικό αμάξωμα και το 20% το πακέτο «Colour Pack».

Δείτε εδώ όλες τις εκδόσεις και τις τιμές του C3 Aircross

 

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος