Η Porsche εμπλουτίζει τον εξοπλισμό της νέας γενιάς του εμβληματικού sportcar της γκάμας της, προσθέτοντας ένα νέο χειροκίνητο επτάρι κιβώτιο και μία σειρά συστημάτων που ενισχύουν την οδική συμπεριφορά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το κιβώτιο 7 σχέσεων προσφέρεται στην ίδια τιμή με το αυτόματο PDK8, συνδυάζεται με μηχανικό πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και σύστημα Torque Vectoring.

Επιπλέον οι εκδόσεις Carrera S και Carrera 4S της 911 που φέρουν το χειροκίνητο κιβώτιο διαθέτουν στάνταρ το πακέτο «Sport Chrono Package», το οποίο περιλαμβάνει μια νέα λειτουργία ελέγχου θερμοκρασίας των ελαστικών, καθώς και το «PSM Sport Mode» με τα πέντε προγράμματα (Normal, Sport, Sport Plus, Wet και Individual).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε σχέση με το PDK, το μηχανικό κιβώτιο είναι ελαφρύτερο κατά 45 κιλά και διακρίνεται για τις ταχύτατες αλλαγές των σχέσεων. Ενσωματώνει λειτουργία rev-match, ανεβάζοντας τις στροφές του κινητήρα στα κατεβάσματα και δίνοντας τη δυνατότητα στον οδηγό να εκμεταλλευτεί τις αρετές του σε γρήγορες διαδρομές.

Όσο για τις επιδόσεις, στην περίπτωση της 911 Carrera S, τα 0-100 επιτυγχάνονται σε 4,2 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 308 χλμ./ώρα.

Στα έξτρα περιλαμβάνεται το σύστημα «InnoDrive», που υπολογίζει το ιδανικό σημείο φρεναρίσματος και επιτάχυνσης στις στροφές, όπως και το «Smartlift», το οποίο ανιχνεύει μέσω του συστήματος πλοήγησης τις ανωμαλίες στο οδόστρωμα και τις λακκούβες ανασηκώνοντας ελαφρά τις εμπρός αναρτήσεις. 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης