Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η McLaren πηγαίνει ένα βήμα παραπέρα την έννοια supercar, παρουσιάζοντας την άκρως βελτιωμένη GTS. Μία GTS που έρχεται να προσθέσει δύο εντελώς διαφορετικές έννοιες κάτω από το ίδιο αμάξωμα: πρακτικότητα και επιδόσεις.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πόσο πρακτικό μπορεί να είναι ένα διθέσιο supercar; 

Η νέα McLaren GTS έχει διάφορες νέες λειτουργίες που την ξεχωρίζουν. Για παράδειγμα, μπορείτε πλέον να σηκώσετε τη μύτη του αυτοκινήτου σε μόλις τέσσερα δευτερόλεπτα, δηλαδή υπερδιπλάσια ταχύτητα σε σχέση με πριν. Μπορείτε να αποκτήσετε χώρο φόρτωσης 419λτ.  ανοίγοντας το ηλεκτρικό πίσω παρμπρίζ, και ακόμα 150 λτ. χώρου αποθήκευσης στο μπροστινό πορτπαγκάζ (frunk), ανεβάζοντας τη συνολική χωρητικότητα αποσκευών στα 570λτ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Διαθέτει ανθρακοκεραμικά φρένα και προσαρμοζόμενα αμορτισέρ στον στάνταρ εξοπλισμό, ενώ η απόσταση από το έδαφος κυμαίνεται από 10.9εκατ. έως 13εκατ. ανάλογα με το αν το σύστημα ανύψωσης είναι ενεργό ή όχι.

Παράλληλα η εταιρία δυνάμωσε τον twin-turbo V8 4λτ. κινητήρα, ο οποίος πλέον φτάνει τους 626 ίππους  (+14 από πριν) με 630Nm ροπής, ενώ και το βάρος του συνόλου έχει μειωθεί κατά 10 κιλά, «πέφτοντας» στα 1.520. Σε αυτή τη δίαιτα συμβάλλουν το νέο πάνελ οροφής κατασκευασμένο από ανακυκλωμένο ανθρακόνημα, και τα προαιρετικά παξιμάδια από τιτάνιο που είναι κατά 35% ελαφρύτερα από τα στάνταρ μπουλόνια των τροχών.

Η νέα McLaren GTS, εξακολουθεί να είναι εξαιρετικά γρήγορη καθώς κάνει το 0-100 σε 3.1 δευτ. το 0-200 σε 8.9δευτ. και έχει τελική ταχύτητα στα 326χλμ./ώρα. Εξοπλίζεται με ένα επτατάχυτο SSG κιβώτιο ταχυτήτων που στέλνει την ισχύ στους πίσω τροχούς.

Η McLaren δέχεται ήδη παραγγελίες, χωρίς να έχει ανακοινώσει την τιμή αγοράς.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης