Η δεύτερη γενιά του crossover/SUV της Nissan δεν είναι απλώς ένα νέο μοντέλο, αλλά ίσως το πιο σημαντικό αυτοκίνητο της σύγχρονης ιστορίας της μάρκας, όπως ανέφεραν χαρακτηριστικά τα στελέχη της ιαπωνικής εταιρείας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το νέο Qashqai έχει δυναμική και μοντέρνα εμφάνιση, είναι μεγαλύτερο σε μήκος και πλάτος, αλλά λίγο πιο χαμηλό σε ύψος από τον προκάτοχό του. Σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε στην Ευρώπη, με βάση τις απαιτήσεις και τα «θέλω» των καταναλωτών της γηραιάς ηπείρου.

Το εσωτερικό είναι αναβαθμισμένο ποιοτικά, έχει πιο σύγχρονη εικόνα και περιλαμβάνει πλειάδα συστημάτων. Στην κεντρική κονσόλα ξεχωρίζει η οθόνη αφής επτά ιντσών, ενώ ανάμεσα στα όργανα βρίσκεται μια οθόνη TFT. Σε σχέση με την πρώτη γενιά, είναι διαθέσιμο αποκλειστικά σε πενταθέσια έκδοση, αφήνοντας την ιδιότητα των τριών σειρών καθισμάτων και των επτά θέσεων στο νέο X-Trail.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους περισσότερους χώρους στην καμπίνα, με το πορτμπαγκάζ να είναι μεγαλύτερο κατά 20 λίτρα, φθάνοντας συνολικά τα 430 λτ. χωρητικότητας.

Κάτω από το καπό έχουν τοποθετηθεί δύο κινητήρες βενζίνης και ισάριθμοι diesel, με το σύστημα stop/start να περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό. Στη βάση της γκάμας είναι ο 1,2 turbo απόδοσης 115 ίππων, ο οποίος έχει μέση κατανάλωση 5,6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και εκπέμπει 129 γρ./χλμ. CO2. Πιο πάνω βρίσκεται ο 1,6 turbo με τους 150 ίππους και τα 240 Nm ροπής.

Πιο οικονομικός είναι ο πετρελαιοκινητήρας 1,5 dCi με απόδοση 110 ίππους, καθώς έχει μέση κατανάλωση μόλις 3,8 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές ρύπων είναι στα 99 γρ./χλμ. Ο 1,6 dCi των 130 ίππων είναι ο μοναδικός που συνδυάζεται με τετρακίνηση και με το νέο αυτόματο κιβώτιο Xtronic.

Εξοπλίζεται με τα συστήματα αυτόματης ενεργοποίησης των φρένων, ανίχνευσης κούρασης του οδηγού, αναγνώρισης των φωτεινών σηματοδοτών και προειδοποίησης σε περίπτωση ακούσιας αλλαγής λωρίδας, προσφέρει τη δυνατότητα πλήρους συνδεσιμότητας και ενσωμάτωσης smartphones μέσω του «Nissan Connect», διαθέτει ενεργή γρίλια στις diesel εκδόσεις με το μηχανικό κιβώτιο, η οποία κλείνει σε ταχύτητες μεγαλύτερες των 30 χλμ./ώρα και πολλά ακόμα.


Το λανσάρισμά του στις αγορές θα ξεκινήσει τον Φεβρουάριο του 2014.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης