Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Πριν λίγες ημέρες γράφαμε για την επικείμενη συμμαχία των Stellantis – VW – Renault με στόχο το κοινό μέτωπο απέναντι στην ραγδαία επέλαση των Κινέζικων ηλεκτρικών οχημάτων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Φαίνεται πως και οι Ιάπωνες όμως έχουν την ίδια ιδέα καθώς η Nissan φαίνεται να είναι έτοιμη να ενώσει τις δυνάμεις της με την Honda, για να μειώσει το κόστος των ηλεκτρικών αυτοκινήτων τους σε μια ολοένα και πιο ανταγωνιστική αγορά. Η κίνηση αυτή προκύπτει καθώς οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες επιμένουν να παρέχουν πιο προσιτές (και με συνεχείς εκπτώσεις) εναλλακτικές λύσεις, επωφελούμενες από την ικανότητά τους να χρησιμοποιούν εσωτερικά εξαρτήματα όπως οι μπαταρίες.

Δεν θα είναι η πρώτη κοινοπραξία που σχετίζεται με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα για τη Honda. Τον Απρίλιο του 2022, η Honda και η GM ανακοίνωσαν ότι θα αναπτύξουν από κοινού μια σειρά προσιτών ηλεκτρικών μοντέλων που θα βασίζονται στην τεχνολογία μπαταριών Ultium του αμερικανικού κατασκευαστή. Ωστόσο, πέρυσι, αποκαλύφθηκε ότι η συμφωνία ύψους 5 δισεκατομμυρίων δολαρίων είχε ακυρωθεί με κοινή απόφαση.

Εν τω μεταξύ, η συμμαχία της Honda με τη Sony, η οποία επίσης επικεντρώνεται στην παραγωγή προσιτών ηλεκτρικών οχημάτων, φαίνεται να προχωράει σύμφωνα με τον προγραμματισμό. Με τα αυτοκίνητα που θα πωλούνται με την εμπορική ονομασία Afeela, η κοινοπραξία θα πρέπει να έχει τρία μοντέλα στη γκάμα της μέχρι το τέλος της δεκαετίας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η προτεινόμενη κοινοπραξία μεταξύ Nissan και Honda θα επικεντρωθεί στη μείωση του κόστους ανάπτυξης με την εισαγωγή ενός κοινού συστήματος μετάδοσης κίνησης που θα μοιράζονται και οι δύο εταιρείες. Να θυμίσουμε πως το 2023 ήταν η πρώτη φορά στην ιστορία που η Κίνα ξεπέρασε την Ιαπωνία για να γίνει ο κορυφαίος εξαγωγέας οχημάτων με βάση τον όγκο.

Για την ώρα δεν υπάρχει επιβεβαίωση ή απόρριψη της παραπάνω επικείμενης κοινοπραξίας ούτε από την Nissan ούτε από τη Honda.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης