Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Ενώ οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν αφοσιωθεί πλήρως στην ηλεκτροκίνηση με κάθε επένδυση και κάθε τεχνολογία να αφορά ένα νέο EV μοντέλο, η Pagani έχει άλλη άποψη.
Πιο συγκεκριμένα, η ιταλική εταιρία παρόλο που από το 2018 έκανε τα πρώτα βήματα για την κατασκευή ενός EV hypercar, δηλώνει ότι απέχει χρόνια από ένα μοντέλο της να βγει στον δρόμο, εάν βγει. Ο Christopher Pagani, ο γιος του ιδρυτή της εταιρείας, δήλωσε στο TopGear ότι η υπάρχουσα τεχνολογία μπαταριών δεν επιτρέπει στην Pagani να δημιουργήσει το EV που θέλει. Με πιο απλά λόγια, οι μπαταρίες είναι ακόμα πολύ βαριές. Είπε ότι η εταιρεία θέλει να κατασκευάσει κάτι ελαφρύ, το οποίο είναι κοινό χαρακτηριστικό των μοντέλων της, προσθέτοντας ότι το βάρος είναι το “πρώτο ερωτηματικό”.
Πάντως, σχετικά με τους κανόνες ρύπων, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων κατά παραγγελία, όπως η Pagani, δεν χρειάζεται να συμμορφωθούν με την απαγόρευση των κινητήρων εσωτερικής καύσης της Ευρωπαϊκής Ένωσης μέχρι το 2035, και οι πρόσφατες αλλαγές στη νομοθεσία θα μπορούσαν να επιτρέψουν σε κάποια μορφή ισχύος εσωτερικής καύσης να υπάρχει και μετά την παρέλευση αυτής της προθεσμίας με τη χρήση συνθετικών καυσίμων.
