Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Ο νέος διευθύνων σύμβουλος της Toyota, Koji Sato, ανακοινώνει σημαντικές αλλαγές στην εκτελεστική επιτροπή της αυτοκινητοβιομηχανίας ως μέρος μιας στρατηγικής για την επιτάχυνση της ανάπτυξης ηλεκτρικών οχημάτων. Μια πλατφόρμα ειδικά για EV θα κυκλοφορήσει γύρω στο 2026 ενώ δίνεται έμφαση στον γρήγορο ηλεκτρισμό της Lexus, η οποία θα παίξει ηγετικό ρόλο από εδώ και πέρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Sato δεν έδωσε συγκεκριμένες λεπτομέρειες για τη νέα πλατφόρμα EV. Ωστόσο, είπε ότι περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τα σχέδιά του θα έρθουν μετά την επίσημη προαγωγή του σε πρόεδρο της εταιρείας την 1η Απριλίου, όταν και θα αποκαλύψει τα πλάνα του. Ο ερχομός του για πολλούς σήμανε την επίσημη στροφή της εταιρίας σε εναλλακτικά καύσιμα όπως υδρογόνο, ενώ η εταιρία πρέπει επίσης να καλύψει αρκετό εξηλεκτρισμένο δρόμο για να φτάσει τον ανταγωνισμό.

«Το πρώτο βήμα είναι η επιχειρηματική μεταρρύθμιση ξεκινώντας με τα BEV επόμενης γενιάς», είπε ο Sato. “Για να προσφέρουμε ελκυστικά BEV σε περισσότερους πελάτες, πρέπει να εξορθολογίσουμε τη δομή του αυτοκινήτου, ενώ πρέπει να αλλάξουμε δραστικά τον τρόπο με τον οποίο δραστηριοποιούμαστε.”
Ο Sato διηύθυνε στο παρελθόν τα τμήματα Lexus και Toyota Gazoo Racing. Προώθησε τον Masanori Kuwata να γίνει το νέο αφεντικό στη Lexus, ο οποίος προηγουμένως ήταν υπεύθυνος κινδύνου της Toyota και επικεφαλής του παγκόσμιου ανθρώπινου δυναμικού.

«Η Lexus θα έχει ηγετικό ρόλο», είπε ο Sato σχετικά με τη στρατηγική του ομίλου για την ηλεκτροκίνηση. «Η ομάδα της Toyota είναι σαν μια ομάδα ποδοσφαίρου. Το σχήμα πρέπει να είναι ευέλικτο ανάλογα με τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε. Ο ρόλος μου ως πρόεδρος θα είναι να μεγιστοποιήσω τη δύναμη της ομάδας ως αρχηγός.”

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Akio Toyoda ανακοίνωσε τον Ιανουάριο ότι παραιτείται από τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου και αναλαμβάνει ρόλο προέδρου του διοικητικού συμβουλίου. 
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης