Η Kia Corporation  ενημέρωσε  για τις μελλοντικές στρατηγικές και τους οικονομικούς της στόχους στο CEO Investor Day της στη Σεούλ της Κορέας. Με την παρουσίαση 15 καινούργιων μοντέλων και με μια επένδυση 38 τρισεκατομμύρια KRW ( 1 KRW= 0.00068 euro), η κορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία επιβεβαιώνει ότι θα πετύχει τους στόχους της

Με βάση τα καινοτόμα επιτεύγματά της κατά τα έτη μετά την ανακοίνωση των μεσομακροπρόθεσμων επιχειρηματικών της πρωτοβουλιών, η Kia εστιάζει στην επικαιροποίηση της στρατηγικής της για το 2030 που ανακοινώθηκε πέρυσι και στην περαιτέρω ενίσχυση της επιχειρηματικής στρατηγικής της, ανταποκρινόμενη στην αβεβαιότητα που επικρατεί σε όλο το παγκόσμιο τοπίο της βιομηχανίας κινητικότητας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, η Kia επικαιροποίησε τη μεσο-μακροπρόθεσμη επιχειρηματική στρατηγική της με έμφαση στην ηλεκτροκίνηση, καθώς και τη δραστηριότητα των PBV. Επανέλαβε τον ετήσιο στόχο της για το 2030 για πωλήσεις 4,3 εκατομμυρίων μονάδων, συμπεριλαμβανομένων 1,6 εκατομμυρίων μονάδων ηλεκτρικών οχημάτων (EV). Ο ετήσιος στόχος πωλήσεων των 4,3 εκατομμυρίων για το 2030 είναι 34,4% υψηλότερος από τον ετήσιο στόχο της μάρκας για το 2024, που είναι 3,2 εκατομμύρια μονάδες.

Επίσης η εταιρεία σχεδιάζει να γίνει μια κορυφαία μάρκα EVs αυξάνοντας το ποσοστό των ηλεκτροκίνητων μοντέλων στο σύνολο των πωλήσεων της, με την πώληση του μεγαλύτερου ποσοστού ηλεκτροκίνητων μοντέλων μεταξύ των συνολικών πωλήσεών της, συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών μοντέλων (HEV), των plug-in υβριδικών (PHEV) και των ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία. Οι προβλέψεις κάνουν λόγο για πωλήσεις ηλεκτροκίνητων μοντέλων ύψους 2,48 εκατομμυρίων μονάδων ετησίως ή 58% των συνολικών πωλήσεων της Kia το 2030.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Ho Sung Song, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kia δήλωσε:

« Μετά την επιτυχημένη επανεκκίνηση της μάρκας μας το 2021, η Kia ενισχύει την παγκόσμια επιχειρηματική στρατηγική της για την περαιτέρω δημιουργία μιας καινοτόμου γκάμας EV και την επιτάχυνση της μετάβασης της εταιρείας σε πάροχο βιώσιμων λύσεων κινητικότητας. Ανταποκρινόμενη αποτελεσματικά στις αλλαγές στην αγορά κινητικότητας και εφαρμόζοντας αποτελεσματικά μεσομακροπρόθεσμες στρατηγικές, η Kia ενισχύει τη δέσμευση της για την ευημερία των πελατών, των κοινοτήτων, της παγκόσμιας κοινωνίας και του περιβάλλοντος».

Συνοπτική παρουσίαση της Ημέρας Επενδυτών

Οι κύριες αλλαγές στη βιομηχανία που αναμένεται να προκύψουν τα επόμενα χρόνια προέρχονται στην αγορά των EVs, στην άνοδο των κινέζων κατασκευαστών και στην αλλαγή του ανταγωνιστικού περιβάλλοντος.

Προκειμένου να ανταποκριθεί άμεσα στις αλλαγές στο περιβάλλον της αγοράς, η Kia θα εξασφαλίσει τη μέγιστη δυνατή ευελιξία στη γκάμα της. Σχεδιάζει να ενισχύσει τη γκάμα των υβριδικών ηλεκτρικών αυτοκινήτων της (HEV) από έξι μοντέλα το 2024 σε εννέα μοντέλα έως το 2028, με επιλογές συστημάτων κίνησης HEV που θα είναι διαθέσιμα για τα περισσότερα από τα πιο σημαντικά μοντέλα της μάρκας.

Παράγοντες όπως η μικρότερη παγκόσμια οικονομική ανάπτυξη, η μείωση των επιδοτήσεων για EVs και η βραδύτερη ανάπτυξη των υποδομών φόρτισης ενδέχεται να επηρεάσουν τη ζήτηση των EVs. Η Κορεάτικη εταιρία ανακοίνωσε ότι θα λανσάρει έξι καινούργια EVs μέχρι το 2026, ξεκινώντας με το EV3 το 2024, το οποίο θα ακολουθήσουν τα EV2, EV4 και EV5 στις πιο σημαντικές αγορές, συμπεριλαμβανομένων αυτές των ΗΠΑ, της Ευρώπης και της Νότιας Κορέας. Στις αναδυόμενες αγορές, η εταιρεία θα εξελίξει δύο EVs ειδικά για αυτές, όπως το Carens EV για την αγορά της Ινδίας.

 

Οι Κορεάτες για να ανταποκριθούν στους στόχους σχεδιάζουν τόσο νέα EVs όσο και μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης (ICE) σε 13 εργοστάσια παγκοσμίως. Για να αντιμετωπίσουν την άνοδο των ανταγωνιστικών κινεζικών εταιρειών αρχικά θα ενισχύσουν την ανταγωνιστικότητα των προϊόντων τους και στη συνέχεια θα δημιουργήσουν ένα παγκόσμιο σύστημα  λειτουργίας υπηρεσιών και ανταλλακτικών ενώ θα μπουν σε νέες αγορές PBV και θα χρησιμοποιήσουν ακόμη και κινέζικα εργοστάσια για άλλες αναδυόμενες αγορές. Στην Kia σχεδιάζουν να ενισχύσουν τις επιδόσεις των οχημάτων της, αυξάνοντας τον αριθμό των μοντέλων που διαθέτουν τεχνολογία over-the-air (OTA) σε 18 και αυξάνοντας το ποσοστό εγκατάστασης προηγμένων συστημάτων υποστήριξης οδηγού (ADAS) σε πάνω από το 63% των μοντέλων έως το 2026. Η προσέγγιση αυτή θα ενισχυθεί με βελτιώσεις στην ικανοποίηση των πελατών, όπως η δυνατότητα εξυπηρέτησης που διαθέτει 6.200 σημεία παγκοσμίως και σχεδόν 34.000 τεχνικούς.

Επιμέλεια: Περικλής Χαλάτσης

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης