Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η παρατηρητικότητα ενός, ανάγκασε ολόκληρη την Porsche να ζητήσει συγγνώμη και να κυκλοφορήσει εκ νέου τη διαφήμιση της. Τί έγινε;

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Porsche κυκλοφόρησε μία διαφήμιση – νοσταλγικό βίντεο, για την Porsche 911 S/T και τον εορτασμό των 60 χρόνων του εμβληματικού σπορ αυτοκινήτου. Σε ένα πλάνο της διαφήμισης, όπου στο βάθος θα έπρεπε να απεικονίζεται το άγαλμα του Ιησού Χριστού που ατενίζει την πόλη της Λισαβόνας στη Πορτογαλία, η Porsche (για τους δικούς της λόγους) αφαίρεσε τον Ιησού. Ένας παρατηρητικός χρήσης των κοινωνικών μέσων δικτύωσης αντιλήφθηκε την αφαίρεση της Porsche και πραγματοποίησε μία δημοσίευση η οποία ξεπέρασε τις 5.8 εκατ. προβολές.

Με τον τεράστιο ντόρο που έγινε γύρω από το συγκεκριμένο post, η εταιρία ζήτησε συγγνώμη και επανακυκλοφόρησε την διαφήμιση με το άγαλμα του Χριστού στη θέση του.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σύμφωνα με δημοσίευμα του Fox Business, η Porsche εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία εκφράζει τη μεταμέλειά της για το περιστατικό και αναγνωρίζει ότι η τροποποίηση του βίντεο, η οποία είχε ως αποτέλεσμα τον αποκλεισμό του θρησκευτικού μνημείου, ήταν λάθος. Η δήλωση ανέφερε: “Στο μοντάζ της διαφήμισης που γυρίστηκε στην Ευρώπη, το άγαλμα του Ιησού παραλείφθηκε ακούσια. Ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη και αναγνωρίζουμε την αναστάτωση που προκάλεσε αυτό. Το εν λόγω βίντεο έχει αφαιρεθεί”.

Οι πολυεθνικές εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων των αυτοκινητοβιομηχανιών, διατηρούν συχνά μια προσεκτική στάση απέναντι στα θρησκευτικά σύμβολα και αναφορές, με στόχο την αποδοχή από ένα ευρύτερο κοινό. Αν και η προσέγγιση αυτή είναι κατανοητή, στην περίπτωση της Porsche, μια καλύτερη εναλλακτική λύση θα μπορούσε να ήταν να εξαιρεθεί η συγκεκριμένη σκηνή από το μοντάζ συνολικά, αντί να προσπαθήσει να σβήσει ένα θρησκευτικό μνημείο από το οπτικό πεδίο.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης