Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Ο κρατικός όμιλος διαχείρισης ηλεκτρικής ενέργειας της Ολλανδίας, ζήτησε από τους διαχειριστές σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών Ι.Χ. να παύουν τις υπηρεσίες τους, μεταξύ 16:00 και 21:00.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αυτό είναι απαραίτητο για να μειωθεί η επιβάρυνση του υπερφορτωμένου δικτύου ηλεκτρικής ενέργειας κατά τις ώρες αιχμής. Τα ηλεκτρικά οχήματα (EVs) δεν πρέπει να φορτίζονται κατά τις ώρες αιχμής, ώστε να αποφευχθεί γενικευμένο blackout, καθώς η ολλανδική υποδομή ηλεκτροδότησης, δεν είναι πλήρως ικανή να καλύψει την αυξημένη ζήτηση.

Εάν αφεθεί χωρίς επιτήρηση η διαχείριση του ρεύματος, η συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση στο δίκτυο θα μπορούσε να οδηγήσει σε περίπου 1,5 εκατομμύριο νοικοκυριά που θα υποφέρουν από συνεχείς διακοπές ρεύματος.

Σύμφωνα με εμπειρογνώμονες, η Ολλανδία χρειάζεται τώρα την εγκατάσταση 105.000 χιλιομέτρων καλωδίων και την κατασκευή 54.000 υποσταθμών μετασχηματιστών. Αυτό σημαίνει ότι περίπου ένας στους τρεις δρόμους σε όλη τη χώρα θα πρέπει να ανασχεδιαστεί από πλευράς παροχής ενέργειας προκειμένου να ενισχυθεί το δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι περισσότεροι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών στην Ολλανδία, φορτίζουν τα οχήματα τους στους ιδιωτικούς φορτιστές που έχουν στα σπίτια τους και μάλιστα οι 9 στους 10 δηλώνουν πως αμέσως μόλις επιστρέψουν στην οικία τους, αυτόματα βάζουν το EV για φόρτιση.

Αυτό σημαίνει πως δεν μπορεί κάποιος να τους ελέγξει εάν θα χρησιμοποιούν τους φορτιστές τις… «απαγορευμένες» ώρες.

Αυτή η ανακοίνωση έχει ξεκινήσει διαμάχη μεταξύ των πολιτικών στην Ολλανδία με αρκετούς να δηλώνουν πως από το 2018 είχαν προειδοποιήσει πως η προώθηση ηλεκτρικών χωρίς την ανάλογη αναβάθμιση του δικτύου θα έχει καταστροφικές συνέπειες.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης