Επίσημα πλέον η Audi ανακοινώνει πως μερικοί από τους diesel κινητήρες της είναι σε θέση να λειτουργούν και με το φυτικό έλαιο – βιοκαύσιμο HVO, δίνοντας εγγυήσεις πως το μοτέρ λειτουργεί εξαιρετικά και με μειωμένους ρύπους.

Το συγκεκριμένο υδροεπεξεργασμένο φυτικό έλαιο είναι μια ένωση από συλλεγμένα απόβλητα και επεξεργασμένα λιπαντικά, δημιουργώντας ένα καύσιμο το οποίο είναι ιδιαίτερα καθαρό για το περιβάλλον, ενώ βοηθάει και την απόδοση του κινητήρα. Ειδικότερα, τα οφέλη του είναι ακόμα μεγαλύτερα όταν ένας κινητήρας παίρνει μπροστά σε κρύες συνθήκες, ενώ, σύμφωνα με την εταιρεία, μειώνονται οι εκπομπές CO2 έως και 95% (σε σύγκριση με το diesel).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όσα έχουν το αυτοκόλλητο XTL
Όσα μοντέλα της Audi φέρουν το αυτοκόλλητο XTL στην τάπα καυσίμου θα είναι σε θέση να καταναλώνουν είτε ανάμιξη diesel και HVO, είτε αποκλειστικά το ένα από τα δύο καύσιμα αυτούσιο. Τα μοντέλα που ήδη είναι συμβατά είναι: A4, A5, A6, A7, A8, Q7 και Q8 που κατασκευάζονται από τα μέσα Φεβρουαρίου του 2022 και έχουν ισχύ έως 286 ίππους. Σε αυτή τη λίστα μοντέλων θα προστεθούν και τα νέα Q5 και A6 Allroad, ενώ αργότερα μέλος θα γίνουν και τα A3 και Q3. 

Όπως γίνεται ξεκάθαρο, οι εταιρείες (και ειδικά οι γερμανικές) δεν παραδίδουν τα όπλα υπέρ της ηλεκτροκίνησης και προσπαθούν με διάφορες τεχνολογίες να προσφέρουν κινητήρες εσωτερικής καύσης με καθαρότερο προς το περιβάλλον αποτύπωμα. Θεωρείτε πως, τελικά, υπάρχει ελπίδα να διασωθούν οι θερμικοί κινητήρες χάρη στις νέες τεχνολογίες; Ή μήπως είναι μια μάταιη προσπάθεια απέναντι στην ηλεκτροκίνηση;

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης