Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Εάν αναφέρουμε την κίνηση ενός αυτοκινήτου από εναλλακτική πηγή ενέργειας, εύλογα το μυαλό σας θα πάει σε υβριδικά, ηλεκτρικά ή ακόμα και e-fuels. Αφήστε τα όλα αυτά στην άκρη και ελάτε μαζί μας να δούμε το παγκόσμιο ρεκόρ απόστασης με καύσιμο ζωικά απόβλητα και βιομάζα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Για να δείξει την αποτελεσματικότητα και τις δυνατότητες της βιομεθανόλης, μια ομάδα Γάλλων μηχανικών επιχείρησε το ρεκόρ απόστασης με ένα τροποποιημένο ηλεκτρικό Renault Zoe. Κατά τη διάρκεια τριών ημερών, πέντε οδηγοί οδήγησαν εναλλάξ το πρωτότυπο όχημα σε μια πίστα οδήγησης. Τελικά διέσχισε πάνω από 2.000χλμ. με ένα μόνο ρεζερβουάρ γεμάτο βιομεθανόλη.

Η ARM Engineering, μια γαλλική εταιρεία έρευνας και ανάπτυξης στον τομέα των μεταφορών, ανέπτυξε τη βιομεθανόλη, GH-3. Δημιούργησε το βιοκαύσιμο μέσω μιας διαδικασίας που ονομάζεται μεθανοποίηση βιομάζας. Η διαδικασία αυτή λαμβάνει μη διατροφική βιομάζα, όπως κοπριά και φυτικά υπολείμματα, και τη μετατρέπει σε καύσιμο για τη δημιουργία ηλεκτρικής ενέργειας για την μπαταρία ενός αυτοκινήτου. 

Ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα της βιομεθανόλης και του προκύπτοντος καυσίμου υδρογόνου είναι ότι πρόκειται για μια καθαρή πηγή ενέργειας, η οποία παράγει μηδενικές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. 
Από αυστηρά μηχανολογική άποψη, η βιομεθανόλη και το υδρογόνο είναι αποτελεσματικές πηγές ενέργειας για τα αυτοκίνητα. Όπως έδειξε το αυτοκίνητο που κατέρριψε το ρεκόρ με καύσιμο τα απόβλητα, μπορείτε να διανύσετε μεγάλες αποστάσεις με αυτοκίνητα βιομεθανόλης.
 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης