Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Μετά από 4 χρόνια καθυστέρησης, μετά από χιλιάδες κατασκοπευτικές φωτογραφίες και ατελείωτες φήμες, η Tesla επιτέλους παρουσίασε το πολυαναμενόμενο ηλεκτρικό της Pick-up, Cybertruck. Ένα μοντέλο που έχει διαφημιστεί όσο κανένα άλλο από τους φανατικούς φίλους της εταιρίας, με τον ίδιο τον Elon Musk να το οδηγεί στη σκηνή και να παραδίδει τα κλειδιά στους πρώτους τυχερούς.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Tesla Cybertruck έχει 5.862μ. μήκος, 1.79μ. ύψος έχοντας αεροδυναμικό συντελεστή 0.335 Cd και βάρος μέχρι και 3.107 κιλά. Το αυτοκίνητο δεν είναι βαμμένο, αντιθέτως διατηρεί το χρώμα του υλικού από το οποίο είναι κατασκευασμένο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ένα υλικό το οποίο είναι δημιούργημα της Tesla με κύριο συστατικό τον ανοξείδωτο χάλυβα, το οποίο κάνει το σώμα του Cybertruck αλεξίσφαιρο στα περισσότερα mainstream όπλα, την ώρα που τα τζάμια αντέχουν και ρίψη πέτρας (αυτά δεν είναι αλεξίσφαιρα).

Το αυτοκίνητο διαθέτει αερανάρτηση η οποία μπορεί να του δώσει την τεράστια απόσταση από το έδαφος, των 44.2 εκατ. εξασφαλίζοντας παράλληλα εντυπωσιακή άνεση σε όλα τα τερέν.

Παρά το αυξημένο ύψος του, ο Elon Musk υποστηρίζει πως η ιδιαίτερη κατανομή του βάρους (με τις τεράστιες μπαταρίες στο πάτωμα του), μαζί με το υλικό κατασκευής και την τεχνοτροπία, κάνουν το Cybetruck να έχει μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία και από μία McLaren P1, ενώ είπε πως το όχημα είναι σχεδόν αδύνατο να ανατραπεί.

Η εξωτερική σχεδίαση είχε γίνει γνωστή εδώ και καιρό και την έχουμε σχολιάσει αρκετές φορές για αυτό θα επικεντρωθούμε περισσότερο στο εσωτερικό, το οποίο πρώτη φορά δημοσιοποιήθηκε. Σε αυτό συναντάμε μία οθόνη αφής 18,5 ιντσών μπροστά και μία οθόνη αφής 9,4 ιντσών για τους πίσω επιβάτες, ενώ φυσικά δεν υπάρχει πίνακας οργάνων. Διαθέτει φίλτρο HEPA αλλά και ηχοσύστημα 15 ηχείων. Μάλιστα το τιμόνι είναι steer-by-wire (δεν υπάρχει φυσική επαφή τιμονιού με τον άξονα, αλλά οι εντολές δίνονται μέσω αισθητήρα), ενώ σε συνδυασμό με την τετρακίνηση που αλλάζει την γωνία των τροχών ανάλογα με την ταχύτητα, το αυτοκίνητο πετυχαίνει εξαιρετικά μικρό κύκλο στροφή στα 11.31μ.

Η βασική έκδοση του Cybertruck διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα και πετυχαίνει το 0-96χλμ./ώρα σε 6.5 δευτ. έχοντας αυτονομία στα 400χλμ. (αυτή η έκδοση θα είναι διαθέσιμη από το 2025). Επόμενη έκδοση είναι η τετρακίνητη με δύο ηλεκτροκινητήρες που παρέχουν συνδυαστικά 600 ίππους, κάνει το 0-96χλμ./ώρα σε 4.1 δευτ. και δίνει στο όχημα τη δυνατότητα να ρυμουλκήσει μέχρι και 5 τόνους. (αυτονομία στα 547χλμ.)

Η κορυφαία έκδοση «Cyberbeast» διαθέτει τρεις ηλεκτροκινητήρες συνολικής ισχύος 845 και τελικής ταχύτητας 209χλμ./ώρα. Σε αυτήν την έκδοση, το όχημα κάνει το 0-69χλμ./ώρα σε 2.6 δευτ. και έχει αυτονομία στα 515χλμ.

 

Είναι το πρώτο μοντέλο της Tesla που διαθέτει τη νέα ηλεκτρική αρχιτεκτονική 800 volt, με την εταιρία να λέει πως σε έναν supercharger, η μπαταρία αποκτά 219χλμ. αυτονομία σε 15 λεπτά, ενώ η Tesla προσφέρει μια εξωτερική μπαταρία που αυξάνει την αυτονομία κατά 209 χλμ. (μπαίνει στην καρότσα). Μία καρότσα που έχει ηλεκτρικό κάλυμμα, ενώ υπάρχει και ενσωματωμένος κοτσαδόρος.

Η βασική έκδοση με τον έναν ηλεκτροκινητήρα θα ξεκινά από τα 60.990 δολάρια. Η τετρακίνητη με τους δύο ηλεκτροκινητήρες θα ξεκινά από τα 79.990 δολάρια ενώ η κορυφαία Cyberbeast από τα 99.990 δολάρια. Παράλληλα η εγγύηση είναι στα 4 χρόνια (ή 80.000χλμ.), με την μπαταρία να έχει διπλάσια εγγύηση στα 8 χρόνια (ή 240.000χλμ.).

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης